Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Deloitte: Brexit, εκλογές ΗΠΑ και τρομοκρατικά χτυπήματα προκάλεσαν ανασφάλεια τους millennials

Το 2016 που σημαδεύτηκε από τα πολλαπλά τρομοκρατικά χτυπήματα στην Ευρώπη, το Brexit, αλλά και τις εξαιρετικά αμφίρροπες αμερικανικές εκλογές, κλόνισε σε μεγάλο βαθμό την αυτοπεποίθηση των millennials (άτομα που έχουν γεννηθεί από τις αρχές του 1980 έως και τις αρχές του 2000), σύμφωνα με το 6ο ετήσιο Millennial Survey της Deloitte.

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία βασίστηκε σε δείγμα περίπου 8.000 millennials από 30 διαφορετικές χώρες, το κλίμα αβεβαιότητας αντικατοπτρίζεται στις απαισιόδοξες προβλέψεις των millennials για το μέλλον, κυρίως στις ώριμες και ανεπτυγμένες αγορές. Μόλις το 36% των millennials που ζουν και δραστηριοποιούνται στις λεγόμενες ώριμες οικονομικές αγορές, θεωρούν πως θα έχουν στο μέλλον καλύτερες οικονομικές συνθήκες από τους γονείς τους, ενώ μόνον το 31% πιστεύει πως η γενιά των millennials θα είναι πιο χαρούμενη σε σχέση με αυτήν των γονέων τους.

Το κλίμα αντιστρέφεται στις λεγόμενες αναδυόμενες αγορές, με το 71% των millennials να προβλέπουν ένα καλύτερο μέλλον οικονομικά, ενώ σε ποσοστό 62% προσδοκούν σε μια καλύτερη ζωή συναισθηματικά. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί, πως σε μόλις 11 από τις 30 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα, οι millennials προβλέπουν ένα καλύτερο μέλλον σε σχέση με αυτό των προηγούμενων γενεών.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button