Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Cupra e-Racer: 680 ίπποι και πάγος για την ψύξη της μπαταρίας (βίντεο)

Τα ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα αυξάνονται ολοένα και περισσότερο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως επιφέρουν επίσης μια σειρά νέων και μοναδικών προκλήσεων τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους μηχανικούς. Ιδού το Cupra e-Racer…


Το Cupra e-Racer είναι ιδιαίτερα περίεργο, καθώς είναι ένα ηλεκτρικό όχημα υψηλής τεχνολογίας, το οποίο μπορεί να καίει 200 κιλά ξηρού πάγου κατά τη διάρκεια των διαδρομών. Παρόλο που ακούγεται περίεργο πως ένα ηλεκτρικό όχημα θα χρειαζόταν πάγο για την κίνησή του, το Cupra το χρησιμοποιεί για να ψύξει το πακέτο μπαταριών 65 kWh του αυτοκινήτου το οποίο ζυγίζει 450 κιλά. Οι απαιτήσεις ψύξης είναι τόσο σημαντικές ώστε το αυτοκίνητο να είναι εφοδιασμένο με έναν ειδικό δείκτη ο οποίος προειδοποιεί τον οδηγό να ξεκινήσει την αποθέρμανση όταν η μπαταρία αρχίσει να αναπτύσσει υψηλές θερμοκρασίες.

Μιλώντας για την μπαταρία, ο ηλεκτροκινητήρας προκαλεί τους οδηγούς να ξανασκεφτούν πολλά πράγματα. Ο οδηγός του ηλεκτρικού Cupra Jordi Gené εξήγησε: “Το στυλ οδήγησης είναι τελείως διαφορετικό και τώρα θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε άλλες παραμέτρους για να μάθετε με ποια ταχύτητα πρέπει να οδηγείτε, πώς να διαχειριστείτε μια στροφή ή την κατάλληλη στιγμή για να φρενάρετε”. Η οδήγηση του e-Racer “συνεπάγεται μάθηση από την αρχή”, καθώς το μοντέλο είναι σημαντικά βαρύτερο από τα παραδοσιακά αγωνιστικά αυτοκίνητα και οι οδηγοί δεν μπορούν να βασίζονται στους ήχους του κινητήρα για να ξέρουν πώς να αντιδράσουν.

Οι οδηγοί δεν είναι οι μόνοι που πρέπει να συνηθίσουν τα νέα ειωθότα, καθώς οι μηχανικοί απαιτείται να χρησιμοποιούν ειδικά σχεδιασμένα εργαλεία για να δουλέψουν στο μοντέλο. Για παράδειγμα, η Cupra δήλωσε ότι η ομάδα χρησιμοποιεί ειδικά γάντια που μπορούν να αντέξουν έως και 1.000 Volt ηλεκτρικής ενέργειας. Παρά τις προκλήσεις, η Cupra συνεχίζει να δοκιμάζει το e-Racer και αναμένει ότι θα κάνει το ντεμπούτο του στην κατηγορία ETCR το 2020. Όταν έρθει, το μοντέλο με την κίνηση στους πίσω τροχούς θα φορά ένα ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 680 PS και ροπή 960 Nm. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να …εκτοξεύεται από 0-100 km/h σε 3,2 sec προτού φτάσει στη μέγιστη ταχύτητα των 270 km/h.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ


Πηγή

Tags
Back to top button