Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Cosco: «Έμφραγμα» στον Πειραιά - Οι Κινέζοι ζητούν να κατασκευαστεί νέα προβλήτα

«Πανικός» επικράτησε στο λιμάνι του Πειραιά από τα εμπορευματοκιβώτια με τους Κινέζους να πιέζουν πλέον για την κατασκευή της προβλήτας IV, έργο που έχει μπει στον πάγο από την κυβέρνηση.

Τα φορτία είναι πολλά, αφού το λιμάνι έσπασε το φράγμα των 5 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων το 2019  και υπήρξαν μήνες που σημειώθηκαν καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των πλοίων που έφθασαν μέχρι και τις τέσσερις ημέρες, δημιουργώντας προβλήματα και στο εμπόριο.  

Η Cosco βρήκε μία προσωρινή λύση. Ενοποίησαν τις τρεις υπάρχουσες προβλήτες, μεταφέροντας φορτία και στον ΟΛΠ. Οι Κινέζοι  ελέγχουν όλο  το λιμάνι αλλά με δύο εταιρείες.  Η ΣΕΠ/Cosco έχει  τις προβλήτες II και III και ο ΟΛΠ την προβλήτα Ι.

Υπήρχαν κάποια θέματα εργασιακά που έπρεπε να ξεπεραστούν και τώρα οι τρεις προβλήτες δουλεύουν συγχρονισμένα.

Η κατασκευή της προβλήτας IV παραμένει εκ των ων ουκ άνευ για να ισχυροποιηθεί ακόμη περισσότερο ο Πειραιάς. Σε διαφορετική περίπτωση, όχι μόνο δεν θα σταθεροποιηθεί, αλλά θα αρχίσει να χάνει έδαφος. Οι εταιρείες δεν θα φέρνουν στον Πειραιά φορτία αφού δεν θα εξυπηρετούνται εγκαίρως και θα πηγαίνουν σε άλλα λιμάνια. Και σιγά-σιγά θα μεταφέρουν αλλού όλες τις δραστηριότητές τους και τα φορτία τους.

Ο Πειραιάς μέσα στο 2019 ανέβηκε στην τέταρτη θέση στον κατάλογο με τα  κορυφαία λιμάνια της Ευρώπη ενώ είναι πρώτο στη Μεσόγειο. Και στις δύο περιπτώσεις ξεπέρασε το λιμάνι της Βαλένθια.

Ο Πειραιάς στην παγκόσμια κατάταξη είναι στην 32η θέση.

Τα  τρία πρώτα ευρωπαϊκά λιμάνια είναι πολύ μακριά ακόμα. Στην κορυφή βρίσκεται  το Ρότερνταμ και  11ο στον κόσμο με 14,5 εκατομμύρια κουτιά. Ακολουθεί η Αμβέρσα με 11,1 εκατομμύρια  στην 2η θέση της Ευρώπης και  13η στον κόσμο και το Αμβούργο στην τρίτη θέση και 19ο στον  κόσμο.

Tags
Back to top button