Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Β. Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη

"Το μεγαλύτερο πρόστιμο και η αυστηρότερη τιμωρία επιβάλλεται σε μια επιχείρηση από τον ίδιο τον καταναλωτή, πόσο μάλλον όταν δυσφημίζεται". Αυτό σημείωσε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης, σχετικά με την τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης για τη δημοσιοποίηση της εμπορικής επωνυμίας επιχειρήσεων που παραβιάζουν τα μέτρα περιστολής φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας.

Ο ίδιος προσέθεσε: "Η τροπολογία για τη δημοσιοποίηση της εμπορικής ή εταιρικής επωνυμίας σε επιχειρήσεις, που παραβιάζουν τα ισχύοντα έκτακτα μέτρα για την περιστολή φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας θα ισχύσει αρχικά έως 30/6/22. Η ανάγκη προστασίας της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή σε μια περιόδο που βρίσκεται σε αδυναμία, είναι υποχρέωση όλων των ανθρώπων της αγοράς, αφού όλοι είμαστε καταναλωτές. Αυτός ήταν και ο λόγος που προτείναμε 7 σημεία ελέγχου πριν κοστολογήσουμε και τιμολογήσουμε ένα καταναλωτικό αγαθό.

Κορονοϊός στην Κύπρο: Κατάργηση SafePass σε χώρους εργασίας και λιανικό εμπόριο

Για την κερδοσκοπία υπάρχουν αλήθειες και μύθοι, όμως δεν επιτρέπεται οι μύθοι να αδικούν επιχειρήσεις, ούτε οι αλήθειες να μένουν ανώνυμες και να δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό στην αγορά. Οι καταναλωτές αυτή τη δύσκολη περίοδο της παγκόσμιας ακρίβειας και των "αυξήσεων ανάγκης" στα τρόφιμα και τα προϊόντα πρώτης ανάγκης δεν επιτρέπεται να γίνονται αποδέκτες από κάποιους λίγους "αυξήσεων ευκαιρίας" και κατά συνέπεια, δημόσιας πλέον τιμωρίας".

Tags
Back to top button