Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Αυτοκίνητα: Όλες οι αλλαγές στα πρωτόκολλα ασφαλείας για το 2020 (βίντεο)

Κάθε δύο χρόνια, ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP ενημερώνει (αναβαθμίζει) τα πρωτόκολλα ασφαλείας με βάση τα οποία πραγματοποιεί τις δοκιμές αξιολόγησης. 

Για το 2020 ο Οργανισμός εισάγει νέες δοκιμές που εστιάζουν σε τρεις τομείς: στην παρεχόμενη ασφάλεια στους επιβάτες σε περίπτωση εμπρόσθιας σύγκρουσης, στην προστασία που απολαμβάνουν μετά το ατύχημα και στην αποτελεσματικότητα των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά στην πρώτη περίπτωση, θεσπίζεται νέα δοκιμή εμπρόσθιας σύγκρουσης που ακούει στο όνομα «Moving Barrier to Moving Car». Εδω, όπως φαίνεται και από το όνομα, δεν έχουμε μόνον το αυτοκίνητο να κινείται, αλλά και το εμπρόδιο πάνω στο οποίο αυτό προσκρούει. Ετσι αξιολογείται εκτός των άλλων και ο τρόπος που το «αξιολούμενο» αυτοκίνητο συμβάλλει σε τραυματισμούς επιβατών και του άλλου οχήματος.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις πλευρικές συγκρούσεις ο Οργανισμός πρώτον διαφοροποιεί την ταχύτητα πρόσκρουσης και δεύτερον αξιολογεί το πόσο το σώμα του οδηγού μπορεί να τραυματίσει αυτό του συνοδηγού. Επί της ουσίας αξιολογείται η προστασία που προσφέρουν οι νέοι αερόσακοι που πλέον εγκαθίστανται ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. 

Τέλος, ο EuroNCAP θα συνεχίσει να αξιολογεί, ακόμη πιο αυστηρά, όλα τα συστήματα πρόληψης ατυχημάτων και υποβοήθησης του οδηγού, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στην προστασία των πεζών. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για τα συστήματα που ανιχνεύουν την κόπωση και την απόσπαση της προσοχής του οδηγού από το δρόμο. 

Όπως αναακοίνωσε ο Οργανισμός, οι δοκιμές πρόσκρουσης σταμάτησαν λόγω της πανδημίας, αλλά θα επανεκκινήσουν έτσι ώστε να έχουμε τα πρώτα δημοσιοποιημένα αποτελέσματα μετά το καλοκαίρι. 

Tags
Back to top button