Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Αυτή είναι η πασίγνωστη εταιρεία που «σνομπάρει» τη Black Friday και κλείνει τα μαγαζιά της εκείνη την μέρα

Η εταιρεία "The Ordinary" φέτος θα κρατήσει τα μαγαζιά της κλειστά μποϋκοτάροντας τη Black Friday. Δεν είναι όμως η μόνη. Μαζί της κλείνουν και τα εξής brands: NIOD, Hylamide, The Chemistry Brand, Abnomaly, Loopha, HIF. Όλες αυτές οι εταιρείες ανήκουν στον όμιλο Deciem.

Η ημέρα των μεγάλων εκπτώσεων, η περίφημη Black Friday πλησιάζει. Τα καταστήματα έχουν ήδη αρχίσει να ετοιμάζουν τις προσφορές τους, ενώ οι καταναλωτές κάνουν τις οικονομίες τους προκειμένου να προμηθευθούν την ημέρα εκείνη τα προϊόντα που επιθυμούν σε τιμές που φθάνουν ακόμα και το 80%.

Η φιλοσοφία του ομίλου Deciem αναφέρει όμως, πως η μανία της Μαύρης Παρασκευής δεν είναι φιλική προς τον καταναλωτή και πως προτιμά να δώσει μια έκπτωση της τάξεως των 23% στα προϊόντα της για όλο το μήνα από το να συμμετέχει στην παράνοια εκείνης της μέρας. 

Η έκπτωση θα διατίθεται όλο το μήνα τόσο στο κατάστημα όσο και για τις online αγορές, με εξαίρεση την 29η Νοεμβρίου, δηλαδή τη Μαύρη Παρασκευή.

"Ο υπερ-καταναλωτισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τον πλανήτη και οι πωλήσεις αυτή τη μέρα μπορούν συχνά να οδηγήσουν σε βιαστικές αποφάσεις αγοράς", εξήγησαν.

"Δεν αισθανόμαστε πλέον ότι η μαύρη Παρασκευή είναι μια εκδήλωση φιλική προς τον κόσμο ή για τους καταναλωτές και, συνεπώς δε συμμετέχουμε". ⁣⁣

Tags
Back to top button