Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Αυτή είναι η γυναίκα που επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και δεν τη ξέρει κανείς (φωτο)

Βρίσκεται στη κορυφή των ανθρώπων που επηρεάζουν την παγκόσμια οικονομία και όμως ελάχιστοι γνωρίζουν το όνομά της, και ακόμα πιο λίγοι ξέρουν πως είναι εμφανισιακά.

Ο λόγος για την Έιπριλ Ρούντιν, που είναι η ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του The Rudin Group. Η Έιπριλ κατάλαβε από πολύ νωρίς ότι τα κοινωνικά δίκτυα θα αποτελέσουν όργανο επιρροής του καταναλωτικού κοινού, και στράφηκε στη δημιουργία δικτύων που προοωθούν εταιρείες μέσω διαδικτύου.

«Τα παλιά μοντέλα επιχειρήσεων και οι νοοτροπίες του παρελθόντος πρέπει να απορριφθούν για νέα μοντέλα και ιδέες που εμπλέκονται με πελάτες όλων των ηλικιών, και ιδιαίτερα τους millennials» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Μπορεί για κάποιους τα κοινωνικά δίκτυα να απευθύνονται στις νεαρότερες ηλικίες, αλλά έρευνες έδειξαν ότι και οι ηλικίες 35-55 επιθυμούν να εκσυγχρονιστούν και αλλάξουν τον τρόπο που ενημερώνονται και επηρεάζονται.


 

Tags
Back to top button