Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Αυτή είναι η Ferrari που κατέκτησε τον τίτλο του πιο ακριβού αυτοκινήτου που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία (βίντεο-φωτο)

Αυτή η Ferrari των 48 εκατομμυρίων δολαρίων κατέκτησε τον τίτλο του πιο ακριβού αυτοκινήτου που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία.

Πρόκειται για μια σπάνια Ferrari 250 GTO του 1962, η οποία βγήκε στο σφυρί πριν από δύο χρόνια στην Pebble Beach της Καλιφόρνια – στην υψηλού κύρους έκθεση αυτοκινήτου “Pebble Beach Concours d’Elegance” -, μέσω του οίκου δημοπρασιών RM Sotheby’s και κατάφερε να πάρει τον τίτλο για το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία

Για τους περισσότερους όμως το ερώτημα είναι… γιατί;

Το αυτοκίνητο αυτό είναι 1 από τα 36 μοντέλα GTO που κατασκευάστηκαν ποτέ, αλλά και ένα από τα 4 GTO που έλαβαν μια αναβάθμιση από την περίοδο Scaglietti – την ιταλική εταιρεία σχεδιασμού αυτοκινήτων και αμαξωμάτων που δραστηριοποιούνταν τη δεκαετία του 1950.

Πέρα από αυτό, το αυτοκίνητο έχει μια λαμπρή αγωνιστική καριέρα. Ο Edoardo Lualdi-Gabardi το οδήγησε στη νίκη στο ιταλικό GT Championship του 1962. Ακολούθησαν και άλλοι αγώνες, με πάνω από 15 νίκες κατά τη διάρκεια των σεζόν 1962 – 1965.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου βρίσκεται ένας κινητήρας V12 3.0 λίτρων, που άνοιξε τον δρόμο για το μέλλον της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε  από τον Pininfarina, ο οποίος παρουσίασε ένα μικρότερο όχημα με βελτιωμένη αεροδυναμική.

Αν και ο τυχερός αγοραστής δεν αποκαλύφθηκε, ο πωλητής του αυτοκινήτου ήταν ο Greg Whitten, ένας υπάλληλος της Microsoft από τις πρώτες μέρες της εταιρίας.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το αυτοκίνητο στο παρακάτω βίντεο:

Tags
Back to top button