Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Αυστραλία: Άνοιξε τις πύλες του το πρώτο σούπερ μάρκετ χωρίς τιμές - «Πάρε ό,τι χρειάζεσαι πλήρωσε αν έχεις»

Τις πύλες του ανοίγει το πρώτο σούπερ μάρκετ ενάντια στην σπατάλη τροφίμων στην Αυστραλία και λέγεται OzHarvest Market. Οι πελάτες του όμως, δε θα βρουν ταμπελάκια με τιμές και προσφορές δίπλα στα προϊόντα.

Στο OzHarvest Market, ο καθένας μπορεί να πάει, να διαλέξει τρόφιμα ή άλλα είδη πρώτης ανάγκης που χρειάζεται και να πληρώσει... μόνο σε περίπτωση που έχει χρήματα.

Η ιδέα πίσω από το OzHarvest Market, βασίζεται στη φιλοσοφία του «πάρε ό,τι χρειάζεσαι, πλήρωσε αν έχεις». Οι εμπνευστές και δημιουργοί του εγχειρήματος, συγκεντρώνουν προϊόντα που προέρχονται κυρίως από δωρεές, αλλά και τρόφιμα που βρίσκονται κοντά στη λήξη τους και θα κατέληγαν στα σκουπίδια, ενώ είναι απολύτως κατάλληλα για κατανάλωση.

Στόχος των δημιουργών του OzHarvest Market, του σούπερ μάρκετ της αλληλεγγύης, είναι να συγκεντρώνουν όσο το δυνατό περισσότερα τρόφιμα που θα κατέληγαν στις χωματερές και να τα διαθέτουν δωρεάν ή με πολύ μικρό αντίτιμο σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

Tags
Back to top button