Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αύριο η πρώτη αγωγή αποζημίωσης για τα Τέμπη-Οι συγγενείς του ελεγκτή διεκδικούν 1 εκατ. ευρώ

Συζητείται αύριο στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών η αγωγή που έχουν καταθέσει η σύζυγος, οι δύο γιοι και η αδερφή του ελεγκτή της επιβατικής αμαξοστοιχίας Ι.Κ., κατά της Hellenic Train.

Οι συγγενείς του ελεγκτή που έχασε τη ζωή του στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών διεκδικούν συνολικά περίπου 1.000.000 ευρώ ως αποζημίωση για την ψυχική οδύνη και την ηθική βλάβη που υπέστησαν από την απώλεια της ζωής του δικού τους ανθρώπου.

Στην αγωγή επικαλούνται τα συμπεράσματα πραγματογνωμόνων για την απουσία ή την ελλιπή λειτουργία σειράς συστημάτων ελέγχου και ασφάλειας με αποτέλεσμα να μην υπάρχει στην πραγματικότητα το σύστημα τηλεδιοίκησης εντός των σταθμών και στην ανοιχτή γραμμή, αφήνοντας τον εν υπηρεσία σταθμάρχη ως μοναδικό εποπτεύοντα της πορείας των συρμών,αναφέρει το newsbomb.gr. Από την πραγματογνωμοσύνη αποδεικνύεται πως δεν λειτουργούσε το εγκατεστημένο επί των γραμμών και των συρμών σύστημα ETCS, που με την παράλληλη λειτουργία των ελεγχόμενων πεδίων γραμμής και της φωτοσήμανσης, θα απέτρεπε με βεβαιότητα το συμβάν και χωρίς την απαίτηση ανθρώπινης παρέμβασης.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζονται στην αγωγή, εξαιτίας της μη λειτουργίας των συστημάτων ασφαλείας ο μηχανοδηγός, ήταν υποχρεωμένος, με εντολή σταθμάρχη να κινείται κατά παράβαση των κανόνων κυκλοφορίας συρμών.

Tags
Back to top button