
Σημεία των καιρών… και των εκλογών. Και μια διαφημιστική καμπάνια που έκανε θραύση στα social media αλλά διεκόπη απότομα. Εντέλει, ήταν πετυχημένη;
Κατ’ αρχάς, το να κάτσεις να βρεις μια ατάκα ή έναν τρόπο για real-time marketing θεωρητικά είναι εύκολο. Κοιτάς τι παίζει, τι είναι trend, ποιο hashtag «τραβάει» και το διαμορφώνεις ανάλογα. Αρκετές τέτοιες κινήσεις είναι πετυχημένες, άλλες όχι.
Τον τελευταίο καιρό δημιουργήθηκε, και δη μέσω των troll λογαριασμών που αρέσκονται να ποστάρουν υπέρ της Νέας Δημοκρατίας, το #έρχεται_π$#%@ στο Twitter.