Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Άρεσε σε αγωνιζόμενους και θεατές η ανάβαση Μοσχοκαρυάς

Στη θεαματική και κατά κάποιο τρόπο νοσταλγική επιστροφή της Ανάβασης Μοσχοκαρυάς στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, μετά από οκτώ χρόνια, νικητής στην Κατηγορία Ν αναδείχθηκε ο Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Evo IX), ταχύτερος στην Κατηγορία Α ήταν ο Γιώργος Κυρίτσης  (Mitsubishi Lancer Evo VII), την Κατηγορία Ε κέρδισε ο Παρασκευάς Φούρλας (Honda Civic) και τη Formula Saloon ο Αποστόλης Κυριακούδης (Nissan 200SX).

Τους αγωνιζόμενους της SEAJETS 19ης Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς, 5ου αγώνα Πανελληνίου Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδας, υποδέχθηκε μια ηλιόλουστη μέρα στην κοιλάδα του Σπερχειού. Προς το μεσημέρι η άνοδος της θερμοκρασίας δυσκόλεψε το έργο τους, όμως δεν στάθηκε ικανή να εμποδίσει την πλειοψηφία των οδηγών να βελτιώσουν στο δεύτερο σκέλος τους χρόνους τους - κάτι που, αναμφίβολα, οφείλεται και στη γόμα που είχε στρωθεί στην άσφαλτο από την πρώτη ανάβαση.

Λίγο έξω από τα όρια των Στυρφάκων και από το Service που -με την αμέριστη τεχνική βοήθεια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, διά της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας- φιλοξενήθηκε στη σκιά της καινούριας σιδηροδρομικής γέφυρας, η διαδρομή των 3,3 χιλιομέτρων καλύφθηκε από τους αγωνιζόμενους σε χρόνο μεταξύ δύο και τριών λεπτών. Πολλοί εξ αυτών, πάντως, επέλεξαν με θεαματικές πλαγιολισθήσεις να προσφέρουν θέαμα στους θεατές, αντί να κυνηγήσουν τον απόλυτο χρόνο.

Στην αφετηρία του αγώνα παρουσιάστηκαν 20 από τα 21 αυτοκίνητα, καθώς ένα μικρό ατύχημα στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου προκάλεσε ζημιά στο Skoda Fabia του Σάββα Ποτουρίδη, η οποία δεν ήταν εφικτό να επιδιορθωθεί μέχρι το σημερινό αγώνα - με αποτέλεσμα να μην εκκινήσει. Κατά τα άλλα, και στις τέσσερις κατηγορίες του αγώνα -Ν, Α, Ε και Formula Saloon- οι νικητές Γιάννης Ποτουρίδης, Γιώργος Κυρίτσης, Παρασκευάς Φούρλας και Αποστόλης Κυριακούδης αντίστοιχα, πέτυχαν και στα δύο σκέλη τον ταχύτερο χρόνο.

Στην Κατηγορία Ν, πίσω από τον Ποτουρίδη, που φυσικά ήταν ο νικητής και της Κλάσης Ν4 με συνολικό χρόνο των δύο περασμάτων 4:25.76, τερμάτισε ο Νικόλαος Ζιώβας (Mitsubishi Lancer Evo IX) της ίδιας κλάσης. Ο τρίτος της κατηγορίας Νικόλαος Ντούρας (Peugeot 206 RC), ηταν ο πρώτος της Κλάσης Ν3, ενώ την πεντάδα της Κατηγορίας έκλεισαν ο Αγαμέμνων Τσακωνίτης (Subaru Impreza) και ο Ανδρέας Ντούσιας (Peugeot 106 Rallye).

Στην Κατηγορία Α δεν υπάρχουν πολλά να ειπωθούν, καθότι υπήρχε μόνο η συμμετοχή του Κυρίτση στην Α8 και του Μίλτου Πλατώνη στην Α5, ο οποίος έδωσε το παρόν στη Μοσχοκαρυά και για να ρυθμίσει το νέο του Toyota Yaris.

Πίσω από τον Φούρλα, που μαζί με τη νίκη της Κατηγορίας Ε φυσικά βγήκε νικητής της μάχης έξι αγωνιζόμενων στην Κλάση Ε11, τερμάτισε ο Δημήτρης Πλακούτσης (Peugeot 206 RC GTi 1800) επίσης της Ε11, ενώ ο τρίτος της Κατηγορίας Ανδρέας Γρηγορόπουλος (Peugeot 206 RC GTi 1800) ήταν και ο νικητής της Κλάσης Ε10. Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν οι Κωνταντίνος Αντωνίου και Παναγιώτης Αρμυριώτης με δύο Ford Escort RS2000. Στη συνέχεια, οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Corolla KE30) και Μάριος Πατονίδης (Citroen Saxo VTS) έκλεισαν την τριάδα της Ε10, και οι Γεώργιος Δήμος και Γεώργιος Μόσχος, με δύο Ford Escort, την εννιάδα της Ε.

Πολλοί αγωνιζόμενοι της Ε πάντως ακολούθησαν την προσέγγιση πιο θεαματικής οδήγησης, όπως και οι οδηγοί της εκρηκτικής Formula Saloon. Ο νικητής Κυριακούδης ήταν και νικητής της FST2, ενώ το βάθρο έκλεισαν οι δύο συμμετέχοντες της FSA, Αναστάσιος Δόμπρης και Σωτήρης Δήμος, με δύο πισωκίνητες BMW E30. Πίσω τους ακολούθησε το τετρακίνητο Audi A4 2.0 STW FS του Αχιλλέα Μποχώρη.

Tags
Back to top button