Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Αποζημίωση 2.000 ευρώ: Ποια η «παγίδα» - Πώς μπορούν να διεκδικήσουν να διεκδικήσουν έως και 100.000 ευρώ

Χιλιάδες πολίτες που εγκλωβίστηκαν για πολλές ώρες στην Αττική Οδό ετοιμάζουν μηνύσεις κατά της εταιρείας, λόγω της ταλαιπωρίας που υπέστησαν. 

Ο δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης ανέφερε πως είναι περισσότεροι από 200 όσοι έχουν επικοινωνήσει μαζί του για να του ζητήσουν βοήθεια, ενώ έκανε και ένα νομικό σχόλιο όσον αφορά στην αποζημίωση των 2.000 ευρώ που έχει ανακοινωθεί.

Ξεκαθάρισε πως δεν στηρίζεται νομικά να καταβληθεί αποζημίωση ανά όχημα και όχι ανά πολίτη.

«Οι άνθρωποι υπέφεραν από τις εγκληματικές αμέλειες της διαχειρίστριας εταιρείας, η οποία αν και γνώριζε το αδιέξοδο, παγίδευσε τους πολίτες σε ένα "ψυγείο". Δεν δεχόμαστε ότι η αποζημίωση να είναι για το όχημα και όχι για τα πρόσωπα που αντιμετώπισαν πρόβλημα» επεσήμανε ο δικηγόρος.

Ενημέρωσε, παράλληλα, πως έχει ανατεθεί σε συγκοινωνιολόγους να γίνει έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν σε αυτό το χάος.

Το κράτος μπορεί να επιβάλει πρόστιμα στην παραχωρησιούχο εταιρεία για παρακώλυση συγκοινωνιών, συνέχισε, ενώ είπε πως για τους υπόλοιπους δρόμους «πρέπει να αναζητηθούν αποζημιώσεις από τους δήμους και την Περιφέρεια».

Αποζημιώσεις έως και 100.000

Στο ίδιο μέσο μίλησε και ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, ο οποίος επεσήμανε πως η αποζημίωση για την ψυχική οδύνη μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 100.000 ευρώ.

«Αν κάποιος είχε ατύχημα σε αυτούς τους δρόμους, θα λάβει αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρεία, αλλά επειδή τα ατυχήματα ήταν πάρα πολλά, οι εταιρείες θα στραφούν κατά της Αττικής Οδού ή της Περιφέρειας και των δήμων για τους υπόλοιπους οδικούς άξονες. Είναι σίγουρο ότι θα ασκήσουν το αναγωγικό δικαίωμα» είπε σε άλλο σημείο ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

«Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που έπεσαν δέντρα και κλαδιά πάνω στα αυτοκίνητα. Αν δεν έχει ασφάλεια για φυσικά φαινόμενα, θα πρέπει να κινηθούν νομικά κατά των ΟΤΑ για να λάβουν αποζημιώσεις. Και οι περιπτώσεις ήταν πάρα πολλές» εξήγησε ο ίδιος.

Η «παγίδα με τα 2.000 ευρώ

Καταλήγοντας και οι δύο επεσήμαναν πως όσοι λάβουν τα 2.000 ευρώ μπορεί να χάσουν το δικαίωμά τους να λάβουν οποιαδήποτε άλλη αποζημίωση.

Tags
Back to top button