Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Απόβαση κινέζικων εταιρειών κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Η επέκταση της κινεζικής Great Wall στην ήπειρό μας συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς, καθώς μετά την παρουσίαση των μοντέλων της Wey και της Ora στην έκθεση του Μονάχου, εγκαινίασε και τις νέες της εγκαταστάσεις στη βαυαρική πρωτεύουσα.

Στόχος της Great Wall είναι να ξεκινήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της στην Ευρώπη από το 2022, κάτι που προφανώς θα γίνει αρχικά με το plug-in υβριδικό της Wey και το αμιγώς ηλεκτρικό της Ora, που αποκαλύφθηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το στρατηγικό πλάνο της Great Wall είναι να δημιουργήσει στην Ευρώπη ένα «lifestyle οικοσύστημα», το οποίο θα αποτελείται από εξειδικευμένες εκθέσεις των αυτοκινήτων της, καθώς και των υπηρεσιών φόρτισης, επισκευών και «έξυπνων» ηλεκτρονικών αξεσουάρ. Οι πρώτες από αυτές τις εκθέσεις θα ανοίξουν στο Μόναχο και στο Βερολίνο.

Απώτερος στόχος της κινεζικής εταιρείας είναι να επιτύχει την παγκόσμια επέκτασή της, μακριά από το Σινικό Τείχος. Στο ίδιο πλαίσιο, έχει τροποποιήσει τη στρατηγική της, και αντί να παράγει πλέον προσιτά και οικονομικά αυτοκίνητα, φιλοδοξεί να ανέβει σε υψηλότερο επίπεδο με προϊόντα που θα κοστίζουν περισσότερο, αλλά θα παρέχουν πιο προηγμένη τεχνολογία.

Το Ora Cat, που κατηγορήθηκε σε όλα τα στάδια των πρωτοτύπων του ότι αποτελεί αντιγραφή του αρχέγονου «Σκαραβαίου» της Volkswagen, υιοθετεί ρετρό στιλ αλλά και πλειάδα ηλεκτρονικών τεχνολογιών και gadgets, με στόχο να προσελκύσει πιο νεανικό κοινό.

Η προηγούμενη «απόβαση» της Great Wall στην Ευρώπη δεν είχε στεφθεί με επιτυχία. Το 2012 είχε ανοίξει εργοστάσιο στη Βουλγαρία για τη συναρμολόγηση των SUV, Pickup και αυτοκινήτων πόλης που σκόπευε να διαθέτει στην ήπειρό μας - όμως το εργοστάσιο έκλεισε πέντε χρόνια αργότερα, το 2017.

Οι φιλοδοξίες για τις νέες της εγκαταστάσεις στο Μόναχο είναι, όμως, μεγαλύτερες και πιο βάσιμες, καθώς η κινεζική εταιρεία υποστηρίζει ότι θα το επανδρώσει με 300 εργαζόμενους.

Μέσω των εγκαταστάσεων αυτών, η Great Wall θέλει να ξεκινήσει τις πωλήσεις των Wey και Ora μέσα στην επόμενη χρονιά αρχικά στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης -Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία- καθώς και σε κάποια σκανδιναβική χώρα, που πιθανότατα θα είναι η Νορβηγία βάσει της εξάπλωσης που γνωρίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη χώρα αυτή.

Παράλληλα η SVOLT, εταιρεία ενέργειας που πλέον έχει ανεξαρτητοποιηθεί από τη Great Wall, θα επενδύσει 2 δισεκατομμύρια Ευρώ για να κατασκευάσει νέα τεχνολογικά κέντρα στο Saarland της Γερμανίας. Αυτά θα περιλαμβάνουν ένα προηγμένο εργοστάσιο μπαταριών, με δυνατότητα παραγωγής 24 gWh, καθώς και ένα υψηλής τάσης δίκτυο αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας.

Tags
Back to top button