Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Απολύθηκε γιατί… «τσάκισε» πίτσα ανταγωνιστή μπροστά σε πελάτες πιτσαρίας

Ένας υπάλληλος γνωστής αλυσίδας εστίασης απολύθηκε όταν όχι μόνο παραποίησε επανειλημμένα το ωράριό του, αλλά και παρήγγειλε πίτσα από ανταγωνιστικό κατάστημα, την οποία κατανάλωσε μπροστά σε πελάτες!

Οι παρατυπίες με το ωράριο

Ο εργαζόμενος, ο οποίος είχε προσληφθεί το 2022, καταγράφηκε δύο φορές να πλαστογραφεί τις ώρες παρουσίας του. Στην πρώτη περίπτωση εμφανίστηκε στη δουλειά με καθυστέρηση 40 λεπτών, καταχωρώντας ωστόσο την κανονική ώρα άφιξης. Στη δεύτερη, αποχώρησε δύο ώρες νωρίτερα λόγω αδιαθεσίας, αλλά στο φύλλο καταγραφής φαινόταν ότι ολοκλήρωσε κανονικά τη βάρδιά του. Σύμφωνα με την απόφαση, τέτοιου είδους παραβάσεις δημιουργούν «άμεση ζημία για την εταιρεία», η οποία έχει νομική υποχρέωση να παρακολουθεί τις ώρες εργασίας.

Το περιστατικό με την πίτσα του ανταγωνιστή

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήρθε όταν ο εργαζόμενος, ο οποίος εξέφρασε το αίσθημα της πείνας, απέρριψε προσφορά πίτσας από τον προϊστάμενό του και προτίμησε να παραγγείλει φαγητό από ανταγωνιστική αλυσίδα. Μάλιστα, έφαγε την πίτσα μπροστά στους πελάτες, γεγονός που -όπως υπογράμμισε το δικαστήριο- ισοδυναμούσε με «σαφή περιφρόνηση προς την εταιρεία και τα προϊόντα της».

Η νομική μάχη

Ο υπάλληλος προσέφυγε αρχικά στο Κοινωνικό Δικαστήριο του Βίγκο, το οποίο απέρριψε την αγωγή του, δικαιώνοντας την εταιρεία. Στη συνέχεια άσκησε έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο της Γαλικίας (TSJG), ισχυριζόμενος ότι τα παραπτώματα δεν δικαιολογούσαν την απόλυση.

 Ωστόσο, το TSJG επικύρωσε την πρωτόδικη απόφαση, κρίνoντας ότι τόσο οι παρατυπίες στο ωράριο όσο και το περιστατικό με την πίτσα «συνιστούν σοβαρή παραβίαση της καλής πίστης και της σχέσης εμπιστοσύνης» ανάμεσα στις δύο πλευρές. Μάλιστα, το δικαστήριο επεσήμανε ότι η κατανάλωση προϊόντος ανταγωνιστή μπροστά σε πελάτες θα μπορούσε να αφήσει την εντύπωση πως η ίδια η αλυσίδα προσφέρει προϊόν κατώτερης ποιότητας.

«Σκόπιμη πρόθεση βλάβης»

Στο σκεπτικό του, το Ανώτατο Δικαστήριο χαρακτήρισε την πράξη ως «σκόπιμη πρόθεση να βλάψει την εταιρεία», επισημαίνοντας ότι η συγκεκριμένη συμπεριφορά πλήττει όχι μόνο την εικόνα του καταστήματος, αλλά και την εμπιστοσύνη που αποτελεί βασικό στοιχείο σε κάθε εργασιακή σχέση. Έτσι, η υπόθεση κατέληξε σε οριστική επικύρωση της απόλυσης, με το δικαστήριο να ξεκαθαρίζει ότι τα τρία περιστατικά μαζί συγκροτούν επαρκή λόγο για πειθαρχική καταγγελία της σύμβασης.

Tags
Back to top button