Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Αποφασισμένος να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη ο Μπουτάρης

Στην προσπάθεια που κάνει η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης με το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, τα πασαλάκια που θα τοποθετηθούν στις λεωφορειολωρίδες και την ενίσχυση της αστυνόμευσης, στάθηκε ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Αναφερόμενος στην ελεγχόμενη στάθμευση που ξεκίνησε πιλοτικά από τον περασμένο μήνα, ο κ.Μπουτάρης παραδέχτηκε πως υπάρχουν αντιδράσεις από τους κατοίκους διότι "αλλάζει τις ράθυμες συνήθειες να θέλουμε να παρκάρουμε μπροστά από το σπίτι μας και να αφήνουμε το αυτοκίνητο μας στο ίδιο σημείο για μέρες".

Ο δήμαρχος υποστήριξε πως το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης θα προχωρήσει, και πως μετά από έξι μήνες θα παρατηρηθεί βελτίωση. "Θα περάσει μια περίοδο δυσαρέσκειας από τους κατοίκους. Πρέπει όμως να καταλάβουν, ότι εάν δεν αλλάξουν τρόπο συμπεριφοράς, δεν θα έχουμε βελτίωση στην πόλη", είπε ο κ.Μπουτάρης.

Επιπλέον, ανέφερε πως σύντομα θα τοποθετηθούν ειδικά πασαλάκια για την αστυνόμευση των λεωφορειοδρόμων, προκειμένου να εμποδίζεται η παράνομη στάση στάθμευση των αυτοκινήτων και να κινούνται πιο γρήγορα τα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ δήλωσε πως έχει ξεκινήσει "διαδικασία για την αύξηση των αστυνόμων που θα ελέγχουν την κυκλοφορία".

Ενστάσεις για το κατά πόσο θα έχει αποτελεσματικότητα το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στη Θεσσαλονίκη, μετά και τις διαμαρτυρίες μερίδας πολιτών, εξέφρασαν αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης και της διοικούσας παράταξης.

Ο πρώην πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, ζήτησε να γίνει παράταση της ισχύος του δοκιμαστικού μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης για διάστημα δέκα μηνών, ώστε στη συνέχεια να γίνουν διορθώσεις στη σύμβαση με την ανάδοχο εταιρία.

Ο πρώην αντιδήμαρχος, Ανδρέας Κουράκης, είπε πως το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης "ξεκίνησε με άλλα δεδομένα και με άλλα κατέληξε", ενώ ο Κωνσταντίνος Ζέρβας υποστήριξε πως "επιχειρούμε να προστατέψουμε τον δήμο, τους πολίτες και την εταιρία για να είναι το σύστημα βιώσιμο".

Απάντηση στους επικριτές του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης έδωσε η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Καλυψώ Γούλα, η οποία αναφέρθηκε στο ιστορικό της υπόθεσης και στάθηκε στο έτος 2012, όταν όλοι οι σύμβουλοι της διοικούσας παράταξης ήταν θετικοί στο συγκεκριμένο θέμα.

Μετά τις ενστάσεις υπερψηφίστηκε η τροποποίηση απόφασης του δημοτικού συμβουλίου που αφορά τον καθορισμό οδών εφαρμογής του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης.

Tags
Back to top button