Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ανησυχία στις αυτοκινητοβιομηχανίες για τους αυστηρούς Ευρωπαϊκούς κανονισμούς

Μεγάλα πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα κινδυνεύσουν να δεχτούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αν μέσα στους επόμενους μήνες και μέχρι το 2020, που είναι και η καταλυτική χρονιά, δεν καταφέρουν να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, τα πρόστιμα συνολικά μπορεί να φθάσουν το ποσό των 14 δισ. ευρώ. Κάτι τέτοιο θα τις οδηγήσει στην οικονομική καταστροφή. Έτσι, θα αναγκαστούν, ή να αλλάξουν τα πλάνα τους, ή να κάνουν συνεργασίες που θα διευκολύνουν τις κινήσεις τους.

Η καλύτερη λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα είναι η στροφή στα ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα εξαλείψει τις υπερβολικές εκπομπές και θα φέρει ισορροπία στον στόλο τους.

Οι κατασκευαστές ωστόσο, γνωρίζουν εδώ και χρόνια την πολιτική της ΕΕ και προσπαθούν να τηρήσουν το πλάνο που θα τις επιτρέψει να βρίσκονται μέσα στα επιτρεπτά όρια. Όλα αυτά παρά το γεγονός ότι το 2017, οι εκπομπές CO2 στα αυτοκίνητα αυξήθηκαν για πρώτη φορά μετά από χρόνια.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, σήμερα, το μέσο επίπεδο εκπομπών CO2 της ΕΕ είναι 122,9 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, δηλαδή 8 γραμμάρια υψηλότερο από τον προσαρμοσμένο στόχο. Μέλη των αυτοκινητοβιομηχανιών, δηλώνουν αισιόδοξοι ότι «ακολουθούν τις εξελίξεις στην τεχνολογία» και ότι στο τέλος θα υπάρξει εναρμόνιση με τους στόχους που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Tags
Back to top button