Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων: Χτύπημα σε κύκλωμα λαθρεμπορίας καυσίμων

Όπως εξηγούν κύκλοι της ΑΑΔΕ, οι παραλήπτριες εταιρίες, τις περισσότερες φορές δεν έχουν καμία δυνατότητα παραγωγικής δραστηριότητας ή είναι «γραφεία – βιτρίνες». Έτσι, οι οδηγοί των βυτίων καταφέρνουν να εμφανίζουν στους ελέγχους διακίνησης νομότυπα παραστατικά και να ξεπερνούν εύκολα το πρώτο φίλτρο ελέγχου.

Ποιο το κέρδος των λαθρεμπόρων

Στη συνέχεια, εξηγούν οι ίδιοι κύκλοι, αυτοί οι διαλύτες προωθούνται στο εσωτερικό δίκτυο των… προθύμων, οι οποίοι το τοποθετούν σε δεξαμενές για νόθευση του νόμιμου καυσίμου. Το κέρδος για τα κυκλώματα λαθρεμπορίου είναι πολύ σημαντικό, αφού οι διαλύτες προστίθενται στο νόμιμο προϊόν χωρίς την επιβάρυνση του ΕΦΚ. Ενδεικτικά, το κέρδος, που μοιράζεται το κύκλωμα, προσεγγίζει για κάθε χίλια λίτρα διαλύτη τα 1.200 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι, από κάθε φορτίο είκοσι τριών χιλιάδων λίτρων, το κέρδος είναι περίπου 27.000 ευρώ.

Χρυσανθόπουλος: ''Η Ελλάδα δεν πουλιέται για πετρέλαιο''

Πώς λειτουργεί ο ελεγκτικός μηχανισμός της ΑΑΔΕ

Ο ελεγκτικός μηχανισμός της ΑΑΔΕ αναπτύσσει σταδιακά δύο δίκτυα. Το ένα αφορά τη συλλογή και διαχείριση των πληροφοριών και το άλλο την επιχειρησιακή δράση για τον έλεγχο στο πεδίο (κατάσχεση, φύλαξη, εργαστηριακές αναλύσεις, έκδοση καταλογιστικών πράξεων και υποστήριξη στα δικαστήρια). Μόνο στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ, χρησιμοποιώντας το δίκτυο πληροφοριών, κατάφεραν να αιφνιδιάσουν τα κυκλώματα λαθρεμπορίας τρεις φορές, εντοπίζοντας πέντε βυτία με χημικούς διαλύτες, συνολικής ποσότητας 135.000 λίτρων.

Τουρκία: Ετοιμάζουν κρίση στην Μεσόγειο -Ζητούν άδεια εξερεύνησης πετρελαίου

Η νέα στρατηγική, που εφαρμόζει ο ελεγκτικός μηχανισμός είναι η πρόκληση άμεσης ζημιάς στους λαθρεμπόρους , με την αυτόματη δέσμευση και κατάσχεση των μέσων μεταφοράς. Τα πέντε βυτιοφόρα δεσμεύτηκαν και κατασχέθηκαν εντός της ίδιας ημέρας, προκαλώντας σημαντική οικονομική φθορά στο δίκτυο λαθρεμπορίας. Ενδεικτικά, ένα μεταχειρισμένο βυτιοφόρο κοστίζει περίπου 70.000 ευρώ, άρα η ζημιά που προκλήθηκε στο δίκτυο από τα μέσα μεταφοράς ξεπερνά τα 350.000 ευρώ, από το κόστος εμπορεύματος περίπου 54.000 ευρώ και από την απώλεια κερδών περίπου 162.000 ευρώ.

Σύμφωνα με πηγές της ΑΑΔΕ, η πρώτη κατάσχεση θεωρήθηκε τυχαία από τα κυκλώματα, ενώ η δεύτερη δημιούργησε προβληματισμό και τα ανάγκασε να σταματήσουν για λίγες ημέρες τις αποστολές διαλυτών.

Tags
Back to top button