Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ανάσα στο επιτελείο της Ryanair μετά τις απαράδεκτες καθυστερήσεις στις πτήσεις

Φαντασθείτε πόσο μεγάλες ήταν οι καθυστερήσεις και αναχωρήσεις των πτήσεων της Ryanair. Φαντασθείτε την ταλαιπωρία των επιβατών και τον εκνευρισμό τους μπροστά στα γκισέ. Το μήνα Δεκέμβριο μειώθηκαν οι καθυστερήσεις  των πτήσεων. Και φυσικά είναι τρισευτυχισμένοι  που κατάφεραν να έχουν ακρίβεια 79% στις αναχωρήσεις και αφίξεις των αεροσκαφών τους.

Θα πρέπει όμως να ξέρετε ότι άλλες αεροπορικές εταιρίες που έχουν στις αναχωρήσεις – αφίξεις  ακρίβεια 96% κάνουν συσκέψεις για να μπορέσουν να φθάσουν το ποσοστό της ακρίβειας στο 98 η στο 99%.

Τα στοιχεία που με καμάρι ανακοίνωσε η Ryanair είναι:

•             79%* από τις 52,000 πτήσεις του Δεκεμβρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια (μείωση κατά 5% λόγω εκτεταμένης χιονόπτωσης).

•             Μόνο 3 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.

•             Λιγότερο από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.

•             Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Η Ryanair μετέφερε 9.3 εκατομμύρια επιβάτες το Δεκέμβριο, με το 79% των 52,000 πτήσεων να φτάνει στην ώρα του. Η πτώση κατά 5% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος οφείλεται στην εκτεταμένη χιονόπτωση, οδηγώντας σε άρση της λειτουργίας αεροδρομίων τη 10η, 11η και 27η του Δεκεμβρίου. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις, κατά το 4ο έτος του προγράμματος μας, “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Δεκέμβριος                                                                 2016          2017

Ακρίβεια πτήσεων                                                       84%        79%*

Παράπονα ανά 1,000 επιβάτες                                 1.38        3.15

Παράπονα αποσκευών ανα 1,000 επιβάτες           0.66       0.28

Παράπονα που απαντήθηκαν σε λιγότερο από 7 ημέρες  99%       99%

              

Tags
Back to top button