Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ανάρπαστα τα ελληνικά προϊόντα στην Ιαπωνία - Άνοδος εξαγωγών

Ολοκληρώθηκε το έκτο διαδικτυακό εξαγωγικό webinar «Doing Business in Japan – COVID-19 Challenges and Opportunities», το οποίο διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Τόκιο.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα βασικά συμπεράσματα του webinar ήταν τα εξής:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

– Οι ελληνικές εξαγωγές στην Ιαπωνία τα τελευταία χρόνια έχουν σημειώσει εκρηκτική άνοδο. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Ιαπωνίας, οι εισαγωγές από την Ελλάδα κατά το πρώτο δεκάμηνο του 2020 αυξήθηκαν κατά 36,8% και έφτασαν τα 560 εκατ. ευρώ.

– Μετά τη σύναψη της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής Σχέσης Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ιαπωνίας που τέθηκε σε ισχύ από την 1η Φεβρουρίου 2019, αίρονται ή μειώνονται σταδιακά οι δασμοί και καταργούνται μη δασμολογικά προϊόντα, γεγονός που αναμένεται να ευνοήσει ακόμη περισσότερο τις ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών.

– Η Ιαπωνία είναι μεταξύ των μεγαλύτερων εισαγωγέων τροφίμων, παγκοσμίως. Οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων αγγίζουν τα 20 εκατ. ευρώ με προοπτικές μάλιστα ακόμη μεγαλύτερης αύξησης. Τα προϊόντα που εξάγουμε είναι κυρίως τυριά, σκευάσματα δημητριακών, ξηροί καρποί, ελαιόλαδο, μέλι, συντηρημένα φρούτα, σοκολάτες και είδη ζαχαροπλαστικής.

– Η ιαπωνική αγορά καλλυντικών είναι η 3η σε μέγεθος παγκοσμίως με πωλήσεις της τάξεως των 20 δισ. ευρώ. Υπάρχουν ευνοϊκές προοπτικές για τα εισαγόμενα καλλυντικά, όπως φαίνεται και από τη διενέργεια εισαγωγών της τάξεως των 3,5 δισ. ευρώ, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται σε εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς με καινοτόμα προϊόντα, όπως και για τα φυσικά καλλυντικά, όπου δραστηριοποιούνται πολλές ελληνικές επιχειρήσεις.

– Η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις είναι σημαντικό μέσον για την προώθηση των εξαγωγών μας. Η έκθεση Foodex, είναι η μεγαλύτερη που γίνεται στην Ιαπωνία και μία από τις σημαντικότερες σε διεθνές επίπεδο. Και η Enterprise Greece, παρά τις δυσμενείς συνθήκες και τις αντικειμενικές δυσκολίες που δημιουργεί η πανδημία, ξεκινά την οργάνωση της εθνικής συμμετοχής για την Έκθεση του 2021.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με κορυφαίο εκπρόσωπο της ιαπωνικής αγοράς, η αρχαία ελληνική ιστορία και μυθολογία μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμο σύμμαχο και αρωγό των ελληνικών επιχειρήσεων, προκειμένου να διεισδύσουν και να εδραιωθούν στην Ιαπωνική αγορά. Αν το branding ή η συσκευασία του προϊόντος συνδεθεί με τις αρχαίες ελληνικές καταβολές, αυτό αποτελεί «εισιτήριο» για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.

Το επόμενο webinar εστιάζει στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας

Ο κύκλος ψηφιακής ενημέρωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων για στρατηγικές αγορές Doing Business in…- COVID 19 Challenges and Opportunities, ξεκίνησε τον Ιούνιο με τρία webinars για την αγορά των ΗΠΑ, συνεχίσθηκε με την αγορά της Γερμανίας και της Νοτίου Κορέας και τώρα της Ιαπωνίας, και έχει μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή από τις ελληνικές εταιρίες.

Tags
Back to top button