Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Αμερικανικό πλοίο που μεταφέρει σόγια στην Κίνα βρίσκεται ένα μήνα στή θάλασσα λόγω δασμών

Αμερικανικό φορτηγό πλοίο που μεταφέρει σόγια αξίας 20 εκατομμυρίων δολαρίων έχει κολλήσει στον ωκεανό για ένα μήνα επειδή δεν μπόρεσε να φτάσει λίγες ώρες πριν την επιβολή δασμών.

Το φορτηγό πλοίο Peakus Pegasus, το οποίο ανήκει στην JPMorgan Asset Management, έφυγε από το Σιάτλ για ταξίδι στην Κίνα στις 8 Ιουνίου. Μετά από ένα μακρύ ταξίδι σε ολόκληρο τον πλανήτη, έφτασε πέντε ώρες μετά τους δασμούς του Πεκίνου στις ΗΠΑ  στις 6 Ιουλίου. Ως αποτέλεσμα, έχει πλέον βρεθεί να αναγκάζεται να κάνει σε κύκλους στην κίτρινη θάλασσα με ταχύτητα 0,1 κόμβων.

Αν μόνο είχε φτάσει εκεί λίγο νωρίτερα.

Ο αγώνας για την Κίνα ήταν το 34ο-υψηλότερο τάση θέμα για το κινεζικό κοινωνικό δίκτυο Weibo στις 6 Ιουλίου, νικώντας το Παγκόσμιο Κύπελλο. Παρά τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ Ουάσιγκτον και Πεκίνου, πολλοί χρήστες κινεζικών κοινωνικών μέσων τηλεφωνούσαν στο αμερικανικό πλοίο.

"Φτωχή μικρή σόγια, προσπαθήστε να γίνετε φασολάκια , ίσως δεν είναι στον κατάλογο των δασμών, δήλωσε ένας χρήστης του Weibo, όπως ανέφερε το Reuters. "Καλή τύχη αδερφέ!" είπε άλλος.

Η αποτυχημένη κούρσα του πλοίου στη γραμμή τερματισμού κοστίζει τον ιδιοκτήτη του εμπορικού καταστήματος αγροτικών εμπορευμάτων Louis Dreyfus - ένα αστρονομικό χρηματικό ποσό, καθώς πληρώνει περίπου 12.500 δολάρια την ημέρα για να συνεχίσει να ναυλώνει το πλοίο, σύμφωνα με τον Guardian. Αυτό σημαίνει ότι έχει μέχρι τώρα ξεπεράσει περίπου 400.000 δολάρια σε επιπλέον κόστος.

Η περιπέτειά της σόγιας έρχεται μετά την επιβολή από το Πεκίνο δασμών στα 34 δισεκατομμύρια δολάρια σε αγαθά των ΗΠΑ, σε μια απάντηση με τίτλο για την επιβολή δασμών για τα κινεζικά προϊόντα του Donald Trump. Η διαμάχη κλιμακώθηκε την Τετάρτη, με την Ουάσινγκτον να ανακοινώνει ότι ένα νέο κύμα δασμών 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων θα τεθεί σε ισχύ στις 23 Αυγούστου. Ανταποκρινόμενη στην ανακοίνωση αυτή, η Κίνα χαρακτήρισε την κίνηση «πολύ παράλογη πρακτική» και επέβαλε δασμούς 25 τοις εκατό σε άλλα 333 αμερικανικά προϊόντα που έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε ισχύ στις 23 Αυγούστου.

Εν τω μεταξύ, η τύχη του φορτίου σόγιας παραμένει αβέβαιη, με ορισμένους αναλυτές να δηλώνουν ότι το πλοίο θα μπορούσε να ελπίζει ότι το Πεκίνο θα αποφασίσει να επιδοτήσει τους εισαγωγείς σόγιας. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια ρεαλιστική πιθανότητα, καθώς η άλλη πηγή σόγιας της Κίνας, η Βραζιλία, συνήθως εξαντλείται αυτή τη χρονική περίοδο, δήλωσε στο Guardian ο Michael Magdovitz, αναλυτής της Rabobank.

Εάν το πλοίο έπρεπε να αποφορτώσει τώρα τη σόγια, θα αντιμετώπιζε ένα τιμολόγιο 25 τοις εκατό, προσθέτοντας περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια στο κόστος της εισόδου του στην Κίνα. Αλλά μπορεί να μην υπάρχει άλλη εναλλακτική λύση αν η Κίνα βρίσκεται στο έδαφός της, καθώς η εκτροπή του φορτίου σε έναν άλλο προορισμό θα είχε επίσης σημαντικό κόστος.

Εάν υπάρχει μια αχτίδα γι ατο πλοίο, είναι ότι δεν είναι μόνο εκεί έξω στο βαθύ μπλε. Ένα άλλο πλοίο σόγιας, το Star Jennifer, έχει επίσης κρέμονται γύρω από τα νερά για ένα δεκαπενθήμερο.

Καθώς τα μέλη του πληρώματος και των δύο πλοίων συνεχίζουν να περιμένουν ως μέρος ενός ταξιδιού που διαρκεί πολύ περισσότερο από το προβλεπόμενο, τουλάχιστον ξέρουν ότι δεν θα πεινάσουν αν τους τελειώσει το φαί.

Tags
Back to top button