Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αλλαγές στη BEAT: Κατάργηση επιλογής οδηγού, υποχρεωτική δήλωση προορισμού

Έντονη κριτική δέχθηκε τις τελευταίες ημέρες η Beat για τις αλλαγές που έγιναν στον τρόπο λειτουργίας της.

Η μία κύρια αλλαγή είναι πως οι χρήστες της εφαρμογής δεν μπορούν πλέον να επιλέγουν τον οδηγό ταξί που είναι πιο κοντά στο σημείο που βρίσκονται προκειμένου να τους εξυπηρετήσει, αλλά αντιθέτως η εφαρμογή στέλνει αυτόματα βάσει του αλγόριθμού της τον πλησιέστερο χωρίς να εμφανίζει λίστα προεπιλογής αυτοκινητιστών.

Η δεύτερη αλλαγή έχει να κάνει με το γεγονός πως πλέον ο χρήστης θα πρέπει a priori να θέτει τον προορισμό κατεύθυνσής του, τον οποίο όμως, δεν μπορεί να βλέπει ο οδηγός. Η δε αξιολόγηση και η πολιτική της εταιρείας να διακόπτει τη συνεργασία με όσους δεν έχουν καλές κριτικές, παραμένει.

Οι αλλαγές αυτές αποτελούν μια δοκιμή για την εγχώρια αγορά μετά από τις αλλαγές που έκανε η εταιρεία στη Λατινική Αμερική.

Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Νίκο Δρανδράκη, η αλλαγή έχει να κάνει με το γεγονός πως “το αίτημα κάθε επιβάτη για διαδρομή πήγαινε σε πάρα πολλούς οδηγούς, αλλά μόνο ένας έπαιρνε την κούρσα. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργείται μεγάλος “θόρυβος” στις συσκευές των οδηγών με κλήσεις οι οποίες δεν κατέληγαν σε διαδρομή. Όσο οι διαδρομές που έκανε το Beat κάθε μέρα ήταν στο επίπεδο των λίγων χιλιάδων, αυτό μπορεί να μην ήταν μεγάλο πρόβλημα. Όταν όμως έφτασε στις πολλές χιλιάδες τη μέρα, τότε αυτό γινόταν αφόρητο, ειδικά σε ώρες μεγάλης ζήτησης. Πολλές φορές οδηγοί έκλειναν την εφαρμογή μη μπορώντας να διαχειριστούν τις απανωτές κλήσεις που δεν προλάβαιναν καν να απαντήσουν.¨

Όσο για την αλλαγή σχετικά με τον προορισμό, σύμφωνα με τον κ. Δρανδράκη στη Λατινική Αμερική όπου και δοκιμάστηκε η λειτουργία, “οι οδηγοί μας έχουν μειώσει τον ανεκμετάλλευτο χρόνο τους κατά 60%+ ενώ ο χρόνος αναμονής των πελατών μας για παραλαβή έχει μειωθεί κατά 20% – 40% (ανάλογα με τη χώρα)”.

(πληροφορίες από news247)

Tags
Back to top button