Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ακτοπλοΐα: Ζημιές πάνω από 200 εκατ. ευρώ στη διάρκεια της πανδημίας

Επανακάμπτει για τη θερινή σεζόν η ακτοπλοΐα καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώνουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες η κίνηση τον Ιούλιο έκλεισε ικανοποιητικά σε σύγκριση με το 2019.

Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν από εκπροσώπους ακτοπλοϊκών εταιρειών τον Ιούλιο η επιβατική κίνηση ήταν μειωμένη κατά 20% σε σύγκριση με το αντίστοιχο μήνα του 2019, η κίνηση των φορτηγών μειωμένη κατά 9% ενώ ήταν 5% αυξημένη η κίνηση των ΙΧ. Για τον Αύγουστο εκτιμάται ότι τα ποσοστά θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με του Ιουλίου, σε σύγκριση πάντα με το 2019 καθώς για το 2020 δεν έχει νόημα κάποια σύγκριση, λόγω των πολύ αυστηρότερων περιοριστικών μέτρων πέρυσι.

Πλακιωτάκης: Θα δημιουργηθούν καμπίνες καραντίνας στα πλοία;

Σε κάθε περίπτωση η κίνηση το 2021 τη θερινή σεζόν, σε σύγκριση με το 2020 είναι αυξημένη κατά 40-50%, αλλά συνολικά το πρώτο εξάμηνο είναι μειωμένη σε ένα βαθμό λόγω του ότι τους πρώτους μήνες του 2020 η κίνηση διεξάγονταν κανονικά.

Αυτό που έχει όμως σημασία τελικά για τον κλάδο είναι το τελικό αποτέλεσμα το οποίο είναι και φέτος ζημιογόνο όπως και πέρυσι. Δεδομένου του κακού συνολικά πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους λόγω των lockdown και του αυξημένου σε σύγκριση με το 2020, κόστους καυσίμων (460 ευρώ ο τόνος φέτος έναντι 355 ευρώ ο τόνος πέρυσι) η χρονιά αναμένεται να κλείσει ζημιογόνα στα ίδια επίπεδα με το 2020 (ζημίες 100-120 εκατ. ευρώ), ανεβάζοντας τις συνολικές ζημιές τα δυο χρόνια της πανδημίας σε πάνω από 200 εκατ. ευρώ.

Tags
Back to top button