Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ακτοπλοΐα: Σοκ αυξήσεων στις τιμές των εισιτηρίων έως και 25%

Η ενεργειακή κρίση η οποία έχει πλήξει και την ακτοπλοΐα απειλεί το αφήγημα του τουρισμού αλλά και το κόστος ζωής των νησιωτών. Στη συνάντηση που είχε χθες το προεδρείο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, κατέστη ξεκάθαρο από την πλευρά των ακτοπλόων ότι αν δεν ληφθούν μέτρα στήριξης του κλάδου τότε έως το καλοκαίρι οι αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων θα φθάσουν έως και το 25% για επιβάτες και οχήματα.

Ακρίβεια: Οι δικαιούχοι για το «κουπόνι καυσίμων» και την «επιταγή ακρίβειας»

Αυξήσεις όμως οι οποίες δεν μπορεί να είναι αναλογικές με την αύξηση της τιμής των καυσίμων γιατί «στο τέλος δεν θα μπαίνει επιβάτης στο πλοίο» όπως επεσήμανε στο Νewmoney στέλεχος της ακτοπλοΐας.

Σύμφωνα με τον ΣΕΕΝ το επιπλέον λειτουργικό κόστος λόγω των ακριβών καυσίμων ξεπερνά τα 280 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση.

Τα επιτελεία των εταιρειών μελετούν λύσεις. Εκτός από τις αυξήσεις μελετάται:

-η μείωση της ταχύτητας

-η συνένωση δρομολογίων

-η αραίωση της συχνότητας των δρομολογίων

Ακρίβεια στα καύσιμα: Αυτές είναι οι ευρωπαϊκές χώρες με τη φθηνότερη βενζίνη

Τα μέτρα που ζήτησε ο ΣΕΕΝ από τον υπουργό ΥΝΑ

1) Επιβολή πλαφόν στις τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων στη βάση της μέσης τιμής του περασμένου Δεκεμβρίου

2) Προσωρινή μείωση του ΦΠΑ στα επίπεδα του 6% και επιστροφή του στο 13% όταν οι τιμές των καυσίμων πέσουν στο επίπεδο του περασμένου Δεκεμβρίου.

3) Ενίσχυση της ρευστότητας με την άμεση καταβολή του μεγαλύτερου των 42 εκατομμυρίων ευρώ που οφείλει το κράτος στις ακτοπλοϊκές εταιρείες για δρομολόγια επιδοτούμενων γραμμών τα οποία έχουν ήδη εκτελεστεί.

4) Επιδότηση των εργοδοτικών εισφορών όπως έγινε και στην περίοδο της έξαρσης της πανδημίας Covid 19

5) Προκήρυξη επιπλέον γραμμών δημόσιας υπηρεσίας όπως συνέβη και στην περίοδο της πανδημίας

6) Αύξηση κατά τουλάχιστον 30% των μισθωμάτων για τις υφιστάμενες άγονες γραμμές μονετούς διάρκειας

7) Προσωρινή αναστολή των υποχρεωτικών εκπτώσεων

Tags
Back to top button