Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ακτοπλοΐα: «Φωτιά» στα εισιτήρια βάζουν οι τιμές των καυσίμων-Αυξήσεις έως και 28%

«Πιο φθηνά έρχεται στον τουρίστα να πάει σε νησί με αεροπλάνο παρά με πλοίο. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος». Με τα λόγια αυτά αποτύπωσε στο newmoney στέλεχος της ακτοπλοΐας την κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί για το καλοκαίρι του 2022.

Η δραματική αύξηση του κόστους των καυσίμων από 80% έως 120% αναλόγως τον τύπο, έχει ως αποτέλεσμα οι αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων να κυμαίνονται από20% έως 28%. Ειδικά σε μακρινούς προορισμούς τα εισιτήρια είναι τσουχτερά.

Ακτοπλοΐα: Ίδια δρομολόγια... ακριβότερα εισιτήρια

Ειδικότερα τα καύσιμα αποτελούσαν το 30%-35% του λειτουργικού κόστους ενός πλοίου το 2019 ενώ από το δ’ τρίμηνο του 2021 έχει εκτοξευθεί στο 60%-70%.

Η επιβατική κίνηση το 2022 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα είναι 10%-20%χαμηλότερη από το 2019 χρονιά ορόσημο για τον τουρισμό. Πλήγμα τα lockdown στην Κίνα και η μειωμένη κίνηση των group λόγω κορωνοϊού.

Προβληματισμό έντονο δημιουργούν και οι συνθήκες έντασης που δημιουργεί η Τουρκία στο Ανατολικό Αιγαίο.

Όσο αφορά την κίνηση του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία άγγιξε τη χρονιά ρεκόρ του 2019 για κοντινούς προορισμούς και για τις Κυκλάδες.

«Στόχος παραμένει το μεταφορικό έργο του 2019 αλλά σε ετήσια βάση, το οποίο δεν θα συμβεί το 2022», επισημαίνουν ακτοπλοϊκοί κύκλοι.

Tags
Back to top button