Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Άμυνα & Ασφάλεια

Αεροναυπηγός για εναέρια μέσα πυρόσβεσης: «Σε υψηλές θερμοκρασίες δεν μπορούν να μεταφέρουν ικανή ποσότητα νερού»

Στο ζήτημα των εναέριων μέσων και στις συνθήκες κάτω από τις οποίες μπορούν να επιτελέσουν το έργο τους αναφέρθηκε ο αεροναυπηγός Φαίδων Καραϊωσιφίδης.

«Δεν μπορεί να δει κανείς τη μεγάλη εικόνα όταν βρίσκεται στο σημείο της πυρκαγιάς, κανένα εναέριο μέσο δεν πετάει ακριβώς πάνω από τη φωτιά», τόνισε στον ΣΚΑΪ ο κ. Καραϊωσιφίδης αναφορικά με τις διαμαρτυρίες των κατοίκων που κατήγγειλαν την απουσία τους από τα πύρινα μέτωπα.

«Σε συνθήκες πολύ υψηλών θερμοκρασιών, μπορούν να απογειωθούν αλλά δεν μπορούν να μεταφέρουν ικανή ποσότητα νερού ή σε άλλες περιπτώσεις ενδέχεται να υπερθερμανθεί ο κινητήρας τους», ανέφερε σχετικά με τη λειτουργία των εναέριων μέσων.

Όσον αφορά στην ετοιμότητα του κρατικού μηχανισμού δήλωσε τα εξής: «Σίγουρα όταν ξεκίνησε η πυροσβεστική περίοδος φέτος είχαμε έναν από τους μεγαλύτερους στόλους εναέριων μέσων που είχαμε ποτέ στην Ελλάδα, μιλάμε και για τη συνεισφορά των ενόπλων δυνάμεων».

Ωστόσο, το πρόβλημα έγκειται αλλού όπως εξήγησε: «Ο στόλος ήταν στο μέγιστο βαθμό διαθέσιμος, ο σχεδιασμός όμως γίνεται για να αντιμετωπίσεις 2 μεγάλες πυρκαγιές και κάποιες μικρότερες, όχι 5 ταυτόχρονες μεγα-πυρκαγιές».

Παραθέτοντας στοιχεία είπε ότι «στην Ελλάδα έχουμε 7 καινούρια καναντέρ και άλλα 11 πιο παλιά, ηλικίας 40 και 50 ετών».

 

 

Για το ενδεχόμενο να αποκτηθούν περισσότερα εναέρια μέσα είπε πως αυτό δεν αποτελεί μια εύκολη περίπτωση «Ο στόλος συμπληρώνεται με ενοικιαζόμενα μέσα κάθε χρόνο. Δεν γίνεται όμως να πάμε του χρόνου και να αγοράσουμε 30 αεροπλάνα και να τα έχουμε άμεσα διαθέσιμα. Δεν είναι σούπερ μάρκετ, θα τα έχουμε σε 10 χρόνια», είπε χαρακτηριστικά.
 

Tags
Back to top button