Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ζαχαράκη: Τέλος Ιουλίου οι βάσεις – Συνεχίζεται το ψηφιακό φροντιστήριο, έμφαση στη σύνδεση σπουδών με εργασία

Το χρονοδιάγραμμα μετά το τέλος των Πανελλαδικών εξετάσεων παρουσίασε η υπουργός Παιδείας Σοφία Σαχαράκη, που εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη διαδικασία. «Ξεκινήσαμε καλά» είπε στο ERTnews, προσθέτοντας ότι το χθεσινό θέμα της νεοελληνικής γλώσσας για τη δημιουργικότητα ήταν ευχάριστη έκπληξη για τα παιδιά και ξεκίνησε έναν διάλογο. 

Η κυρία Ζαχαράκη ανέφερε ότι τα παιδιά θα λάβουν τις βαθμολογίες τους προς το τέλος Ιουνίου, δηλαδή λίγο μετά το τέλος των ειδικών μαθημάτων. Στη συνέχεια θα πρέπει να συμπληρωθούν τα μηχανογραφικά. Οι βάσεις θα βγουν τις τελευταίες 5 ημέρες του Ιουλίου. 

Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι οι υποψήφιοι να γνωρίζουν έγκαιρα σε ποιες σχολές θα φοιτήσουν, καθώς κάτι τέτοιο θα βοηθήσει στον καλύτερο προγραμματισμό της οικογένειας στην περίπτωση που το παιδί θα φοιτήσει μακριά, ενώ θα περιορίσει τις ημέρες αγωνίας.

Σε κάθε περίπτωση, η κυρία Ζαχαράκη έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας για τα παιδιά, λέγοντας ότι «ανοίγει ένας καινούργιος δρόμος. Ο δρόμος αυτός έχει πάρα πάρα πάρα πολλές διαδρομές που μπορεί να επιλέξεις». 
 

Για το ψηφιακό φροντιστήριο



Αναφερόμενη στο ψηφιακό φροντιστήριο, η κυρία Ζαχαράκη σημείωσε ότι «πήγε πολύ καλά για πρώτη χρονιά. Η αλήθεια είναι ότι έγινε πολύ καλή προσπάθεια από τον προκάτοχο τον Κυριάκο Πιερρακάκη με πολύ καλούς καθηγητές του δημόσιου σχολείου, οι οποίοι κάθε μέρα αναρτούν καινούργιο υλικό». 

Το ψηφιακό φροντιστήριο θα συνεχίσει και του χρόνου, ενώ καινούρια μαθήματα θα υπάρξουν από την 5η Δημοτικού μέχρι την τελευταία τάξη του Λυκείου, που θα είναι ασύγχρονα. Τα μαθήματα της Γ’ Λυκείου θα παραδίδονται και ζωντανά. 

Τα στοιχεία δείχνουν ότι από τους περίπου 100.000 υποψήφιους μαθητές και μαθήτριες, έχουν μπει πάνω από 45.000 χρήστες. 
 

Για τη σύνδεση σπουδών και αγοράς εργασίας



Η Σοφία Ζαχαράκη ανέφερε ότι υπάρχει μια αύξηση παιδιών που πηγαίνουν στο Επαγγελματικό Λύκειο και στη συνέχεια συνεχίζουν στα ΣΑΕΚ. Σύντομα θα υπάρξει νομοθέτηση και για επαγγελματικές ακαδημίες. Η ίδια έδωσε και ένα παράδειγμα για το πώς θα λειτουργούν: «Έρχεται μια ιδιωτική επιχείρηση σε μια περιοχή που μπορεί να έχει οίνο ή είναι ο τουρισμό και κάνει μαζί με συνεργασία με ένα υπάρχον ΙΕΚ, ένα παράρτημα το οποίο έρχεται, συνδέεται ο ιδιωτικός με το δημόσιο τομέα και μπορεί να έχεις παιδιά τα οποία θα σπουδάσουν για δύο χρόνια, θα έχουν δυνατότητα για πρακτική και θα προσληφθούν αμέσως». 

Έμφαση υπάρχει και στη συνεργασία όλων των συναρμόδιων υπουργείων, των Επιμελητηρίων, των δήμων και των διευθύνσεων Εκπαίδευσης, που θα βλέπουν ποια ειδικότητα πρέπει να ιδρύεται και που πρέπει να ιδρύεται μια ειδικότητα.

«Αυτό όμως δεν σταματάει και το τελευταίο που έχω να πω είναι η καινούργια προσέγγιση που θα έχουμε για τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Θα κάνουμε ένα ειδικό πρόγραμμα ερωτήσεων και κατεύθυνσης στα παιδιά, στην τρίτη Γυμνασίου έτσι ώστε να μπορούμε μαζί με τον ΕΟΠΠΕΠ – που είναι και ο αρμόδιος οργανισμός – να έχουμε κάτι πιο στοχευμένο για τις ανάγκες των παιδιών», σημείωσε. 
 

 

Tags
Back to top button