Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Υπόγειο το τρένο στα Σεπόλια - Αλλάζει ριζικά το «πρόσωπο» της περιοχής (φώτο-βίντεο)

Ριζικά αλλάζει η εικόνα μιας περιοχής που όλοι λίγο – πολύ γνωρίζαμε διχοτομημένη σε δυο «συνοικίες»: τα Σεπόλια.

Μόλις ξεκίνησε (και παρουσιάστηκε) το μεγάλο έργο της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών που εδώ και δεκαετίες διατρέχουν την περιοχή και – ουσιαστικά- την κόβουν στα δυο.

Χθες, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Θάνος Βούρδας, έκανε την επίσημη παρουσίαση του μεγάλου πρότζεκτ «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων».

Η υπογειοποίηση του σιδηροδρόμου, εκτός του ότι θα ενοποιήσει μια περιοχή που ήταν χωρισμένη στα δυο, θα δημιουργήσει δημόσιους ανοικτούς χώρους αλλά και περιοχές πρασίνου και αναψυχής.

Πάνω από το υπόγειο δίκτυο, στον χώρο που θα απελευθερωθεί, θα δημιουργηθεί ένα πάρκο 30 στρεμμάτων, που θα έχει πεζόδρομο πλάτους περίπου 2 μέτρων και ειδικούς χώρους πρασίνου και αναψυχής.

Το έργο, που αναμένεται να διαρκέσει 52 μήνες θα δημιουργήσει ένα νέο σιδηροδρομικό διάδρομο διπλής διατομής. Ο ανατολικός ημιδιάδρομος θα εξυπηρετεί την κίνηση των προαστιακών συρμών, ενώ ο δυτικός την κίνηση των υπεραστικών συρμών. Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας σταδιακά – πρώτα ο Δυτικός διάδρομος και κατόπιν ο Ανατολικός.

Ο τετραπλός σιδηροδρομικός διάδρομος θα έχει μήκος 2,36 χλμ εκ των οποίων τα 1,91 χλμ θα είναι υπόγεια. Η όλη διαδρομή θα ξεκινά από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών προς Θεσσαλονίκη (ΧΘ 10+821) και θα καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες (ΧΘ 13+181), στη περιοχή Σεπολίων του Δήμου Αθηναίων.

Κατά την παρουσίαση του έργου, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών σημείωσε ότι «διασφαλίσαμε τα χρήματα από το CEF (το εργαλείο Συνδέοντας την Ευρώπη), την περασμένη εβδομάδα υπογράφηκε η σύμβαση και τα έργα ξεκινούν, τώρα μπορούμε να πούμε ότι, τα Σεπόλια αλλάζουν όψη, γίνονται μία πόλη ανοιχτή, προσβάσιμη, οι τοίχοι θα σταματήσουν να υπάρχουν. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής θα βρισκόμαστε σε συνεχή διαβούλευση με τους κατοίκους». Επιπλέον, προανήγγειλε και τη δημοπράτηση της  δεύτερης φάσης του Σταθμού της Αθήνας.

Tags
Back to top button