Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

«Χρυσές» δουλειές για τα sεx shop στη Ρωσία: 300% αυξήθηκαν οι πωλήσεις - «Πρωταθλητής» η στολή της... νοσοκόμας

«Σπάνε ταμεία» τα sεx shop στη Ρωσία, καθώς οι πολίτες μέσα σε συνθήκες πανδημίας του κορωνοϊού, άρχισαν να αγοράζουν προϊόντα για ενήλικες, όπως προφuλακτικά, λιπαντικά, sεx toys αλλά και στολές, ανεβάζοντας θεαματικά τις πωλήσεις τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις παρουσιάζουν οι στολές νοσοκόμων, δείχνοντας κατά αυτόν τον τρόπο πώς οι Ρώσοι ετοιμάζονται να ζήσουν στην απομόνωση.

Αύξηση στις πωλήσεις μέχρι με 300% στα sεx shop της Ρωσίας
Τον Μάρτιο οι πωλήσεις τέτοιων ειδών στο διαδικτυακό κατάστημα Ozon αυξήθηκαν κατά 300% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου χρόνου, γράφει το BBC στην ρωσική του ιστοσελίδα. Οι αναλυτές της Ozon τους οποίους επικαλείται, επισημαίνουν ότι παρότι οι πωλήσεις σ’ αυτά τα είδη φθάνουν στο πικ τους την ημέρα των εpωτευμένων του Αγίου Βαλεντίνου στις 14 Φεβρουαρίου και την Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου και εν συνεχεία πέφτουν, σήμερα εξακολουθούν να διατηρούνται στα ίδια επίπεδα με τις δύο αυτές εορτές.

​Το διαδικτυακό κατάστημα AliExpress Russia, κατέγραψε επίσης αυξήσεις στις πωλήσεις προϊόντων 18+. Τον Μάρτιο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20% σε σχέση με τον Φεβρουάριο, δηλώνει το γραφείο τύπου της εταιρείας, αποδίδοντας την αύξηση αυτή στις συνθήκες απομόνωσης που επιβάλλονται.

Η ζήτηση σε παιγνίδια του σeξ δεν αυξήθηκε μόνο στην Ρωσία εξαιτίας του κορωνοϊού. Η γερμανική εταιρεία κατασκευής τέτοιων ειδών Womanizer ανέφερε ότι από τη 1η Ιανουαρίου έως τις 6 Μαρτίου οι πωλήσεις των προϊόντων της αυξήθηκαν κατά 50% περισσότερο από τις προβλεπόμενες. Αλλά και στην Ιταλία και στις ΗΠΑ , παράλληλα με την Κίνα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 60% περισσότερο των προβλεπόμενων πωλήσεων

Η Διεύθυνση Υγείας της Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του κορωνοϊού, κάλεσε τους κατοίκους της πόλης να κάνουν σεξ μόνο με άτομα που γνωρίζουν και να περιορίσουν όσον το δυνατόν περισσότερο τον αριθμό των ερωτικών τους συντρόφων. Προτείνει μάλιστα να υποκατασταθούν οι ερωτικές συναντήσεις με βίντεο συναντήσεις και σeξτινγκ. «Ο πιο ασφαλής σεξοuαλικός σας σύντροφος είστε εσείς οι ίδιοι. Ο αuνανισμός δεν μεταδίδει τον Covid-19 , ιδιαίτερα ένα πλένετε τα χέρια σας (σε οποιαδήποτε παιγνίδια) με σαπούνι επί 20 δευτερόλεπτα πριν και μετά το σeξ», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Διεύθυνσης Υγείας της Νέας Υόρκης.

Τι αγοράζουν οι Ρώσοι;
Προφυλακτικά και λιπαντικά είναι τα πιο δημοφιλή προϊόντα, οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 147% και 124% αντίστοιχα. Μάλιστα ο πελάτης, όπως δηλώνει η διευθύντρια για θέματα ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας της Apparel&Beauty της Ozon Ιλοάνγκα Γιερσόβα, βάζει στο καλάθι τρία έως πέντε κουτιά.

Όπως δήλωσε στο BBC η διευθύντρια επί των δημοσίων σχέσεων του καταστήματος Azbuki vkusa Γιούλια Λέμπεντ, μετά το διάγγελμα του Πούτιν προς το ρωσικό λαό της 25ης Μαρτίου, ότι η ερχόμενη εβδομάδα θα είναι εβδομάδα αργίας, οι πωλήσεις σε προφuλακτικά και λιπαντικά αυξήθηκαν την επόμενη μέρα κατά 45%

Οι αναλυτές του Ozon διαπίστωσαν επίσης αλματώδη αύξηση στις πωλήσεις ερωτικών εσωρούχων και στολών κατά 110% σε σχέση με την αντίστοιχή περίοδο του περασμένου έτους. Μάλιστα ενώ την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου οι Ρώσοι αγόραζαν συνήθως δαντελωτά κόκκινα φορέματα, σήμερα την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού, αγοράζουν την στολή της νοσοκόμας. Οι πωλήσεις μάλιστα σε στολές νοσοκόμας αυξήθηκαν δυόμιση φορές σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Αυξήσεις κατά 80% στις πωλήσεις παρουσιάζουν και τα διάφορα εpωτικά παίγνια σε σχέση με το προηγούμενος έτος. Οι Ρώσοι αγοράζουν συνήθως τράπουλες με απεικονίσεις του Καμασoύτρα. Σύμφωνα με την Ozon από τις 14 Μαρτίου και μετά οι πωλήσεις των sεx toys και των δονητών αυξήθηκαν μιάμιση φορά.
 

Tags
Back to top button