Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χωρίς κομματικές συγκεντρώσεις η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ – Το πρώτο σποτ (βίντεο)

Ειλημμένη είναι στη ΝΔ η απόφαση για μια εντελώς διαφορετική προεκλογική καμπάνια από αυτές που έχουμε συνηθίσει, όπως αποκάλυψε στη χθεσινή του συνέντευξη στον Antenna o Κυριάκος Μητσοτάκης. Έτσι, αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις που κυριάρχησαν σε όλη τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης, η ΝΔ επιλέγει να διοργανώσει μια σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων, στις οποίες ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.

Όπως λένε από την οδό Πειραιώς, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού του σχεδίου και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ από τις παρεμβάσεις των πολιτών.

Τούτο δεν είναι ξένο για τη ΝΔ και τον πρόεδρό της, ο οποίος, συνειδητά τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, επέλεξε αυτόν το νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων, η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με την μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης, δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Αλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους.

Η στόχευση της ΝΔ είναι προφανής μέσα από την αναπαραγωγή αυτών των συζητήσεων σε ένα ευρύτερο κοινό: να απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Να μπορούν δηλαδή όλοι να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της ΝΔ όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να της υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν, όπως τονίζουν από την οδό Πειραιώς.

Παράλληλα, στη ΝΔ προσδίδουν τεράστια σημασία και στα social media, καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες, οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Και η τακτική που έχει επιλεγεί εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων. Στη θέση της μαύρης προπαγάνδας προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της ΝΔ με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά, τα οποία, κλικάροντάς τα, οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ.

Σημειώνεται πως το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης που έφερε για πρώτη φορά τη ΝΔ να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες ήταν μια δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια της ΝΔ στο Διαδίκτυο και δεν είναι τυχαίο ότι ήδη από σήμερα στο YouTube προβάλλεται ένα ακόμη νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.

Tags
Back to top button