Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Χιλιόμετρο και ευρώ - Έρχεται εισιτήριο με χιλιομετρική χρέωση - Τι ανακοίνωσε ο Σπίρτζης

Τη θέσπιση αναλογικού εισιτηρίου η τιμή του οποίου θα συναρτάται με τη διαδρομή που διανύει ο επιβάτης, ανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

«Χρέωση ανάλογα με την μετακίνηση. Αν κάποιος δηλαδή διανύει 80 χλμ απόστασης ή 20 χλμ ή 5 χλμ να έχει την αντίστοιχη χρέωση», εξήγησε ο υπουργός ο οποίος ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει άμεση ανανέωση του στόλου των λεωφορείων στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, και ότι θα επιστρέψει το τραμ στο κέντρο της πρωτεύουσας.

«Τις επόμενες 10-15 μέρες θα βγει ο διαγωνισμός που αφορά 350 λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη και μεγαλύτερο αριθμό για την Αθήνα. Ο διαγωνισμός θα γίνει κεντρικά από το υπουργείο, θα περιλαμβάνει τη συντήρηση και τα ανταλλακτικά», είπε σε ραδιοφωνικό σταθμό ο κ. Σπίρτζης.

Για την επιστροφή του τραμ είπε ότι «γίνεται μελέτη από την ΕΥΔΑΠ για το υδραυλικό μέρος του αντιπλημμυρικού έργου, για το άνοιγμα του Ιλισσού, ένα τμήμα του θα ανοιχτεί πάλι, τα κλειστά ρέματα ανοίγουν πάλι, το τραμ θα πάει στο κέντρο της Αθήνας, ενώ υπάρχει και εναλλακτική λύση.»

Ασκώντας κριτική στο πρόγραμμα υποδομών που παρουσίασε η ΝΔ υποστήριξε: «Η ΝΔ παρουσίασε έργα που είτε υλοποιούνται, είτε δημοπρατούνται είτε πρόκειται να δημοπρατηθούν. Οι Έλληνες πολίτες έχουν ζήσει ότι δεν ολοκληρωνόταν για δεκαετίες η Αθηνών – Θεσσαλονίκης και τη διαδρομή με τα κολωνάκια στην Αθηνών-Πατρών. Ο «σφάχτης» του σιδηροδρόμου είναι ο κ. Χατζηδάκης: Τον άφησε με εκκρεμότητες πολλών δισ. απέναντι στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και δεν είχαν την πρόνοια να αφήσουν άλλους – που δεν είχαν σχέση με τα εγκλήματα του παρελθόντος – να παρουσιάσουν το πρόγραμμα υποδομών της ΝΔ»

Tags
Back to top button