Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χειμερινές εκπτώσεις 2024: Ποιες Κυριακές θα είναι ανοικτά τα καταστήματα

Ταυτόχρονα τις Κυριακές 14 και 21 Ιανουαρίου τα καταστήματα θα είναι ανοικτά σε όλη την Ελλάδα, από 11πμ έως 8μμ.

Με τις χειμερινές εκπτώσεις κλείνει η περίοδος των εορτών για το λιανεμπόριο, η οποία συνοδεύτηκε από προσδοκίες για αύξηση του τζίρου των καταστημάτων από τα περυσινά επίπεδα των 3,83 δισ. ευρώ, πάνω από τα 4 δισ. ευρώ για τον φετινό Δεκέμβριο.

Παραδοσιακά, αυτή την εποχή, το ενδιαφέρον συγκεντρώνουν η ένδυση – υπόδηση, τα παιχνίδια και τα καλλυντικά, τα ηλεκτρονικά είδη και οι μικρές ηλεκτρικές συσκευές.

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι κερδισμένες είναι οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου έναντι των μικρότερων, µε την πληθωριστική κρίση να προκαλεί στην πραγματικότητα διεύρυνση του χάσματος μεταξύ τους, δεδομένου ότι οι «μεγάλοι» μπορούν να ασκήσουν πιο εκτεταμένη πολιτική προσφορών.

Συγκεκριμένα, ο τζίρος των πολύ μικρών εμπορικών επιχειρήσεων ανά τρίμηνο αυξάνεται στα επίπεδα του 2%, ενώ των μεσαίων άνω του 4%.

Tags
Back to top button