Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χατζηδάκης: «Διπλή η υποχρέωση να τα καταφέρουμε με τους σιδηροδρόμους»

Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει: "Με τους σιδηροδρόμους, το Ελληνικό Δημόσιο δεν τα έχει καταφέρει. Προσπάθειες έγιναν, διακόπηκαν. Εν πάση περιπτώσει, η τραγωδία των Τεμπών υπενθυμίζει το πρόβλημα με τον πιο δυσάρεστο τρόπο. Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα για το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Το νέο νομοσχέδιο υιοθετεί ένα μοντέλο ΔΕΗ για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Έτσι ώστε αυτοί να αποκτήσουν ένα πιο ευέλικτο τρόπο λειτουργίας και να προσελκύσουν στελέχη από τον ιδιωτικό τομέα. Υιοθετούμε, επίσης, όλες τις συστάσεις της Κομισιόν και του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την ασφάλεια στους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Προωθούμε ακόμα, όσο πιο γρήγορα γίνεται, τα έργα ανάταξης του σιδηροδρόμου. Και η υπογραφή των σχετικών συμβάσεων, σε σχέση με τα προβλήματα που προκάλεσε ο Daniel στο σιδηροδρομικό δίκτυο, θα βοηθήσει πολύ. Θα προχωρήσουμε, επιπλέον, σε σχέση με τη συντήρηση του δικτύου, σε συνεργασία με έναν αξιόπιστο διεθνή φορέα, έτσι ώστε να ανέβουν τα standards λειτουργίας των σιδηροδρόμων μας".

Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρει κλείνοντας: "Το Ελληνικό Δημόσιο τα κατάφερε στη μάχη με το βαθύ κράτος: στον ΟΤΕ, στον ΟΛΠ, στην Ολυμπιακή, στη ΔΕΗ, στον ΕΦΚΑ, στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δημοσίου. Με σύστημα και αποφασιστικότητα, μπορούμε να τα καταφέρουμε και με τους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Έχουμε διπλή υποχρέωση γι' αυτό".

Tags
Back to top button