Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Travel Insights: Γερμανία και Βρετανία «ψήφισαν» Ελλάδα το καλοκαίρι του 2017 για τις διακοπές τους

Γερμανία αλλά και Βρετανία ήταν δυο από τις βασικότερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2017.

Σύμφωνα με την έρευνα Travel Insights της GfK, η οποία βασίζεται στη συλλογή δεδομένων κρατήσεων τουριστικών πακέτων από φυσικά τουριστικά γραφεία και online τουριστικές υπηρεσίες (1.200 τ. γραφεία και 30 online σημεία πώλησης στη Γερμανία και 20.000 αντιπροσωπευτικά νοικοκυριά στη Βρετανία), οι κρατήσεις των Γερμανών για την Ελλάδα κατά την καλοκαιρινή περίοδο που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο, παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 29,9%, γεγονός που κρατά τη χώρα μας σταθερά στην δεύτερη θέση των προτιμήσεων μετά από την Ισπανία και συγκεκριμένα τα Κανάρια νησιά. 

Ο κύριος όγκος των κρατήσεων για την Ελλάδα έγινε τουλάχιστον 6 μήνες πριν πραγματοποιήσουν το ταξίδι, καθώς τη περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου πραγματοποιείται ο κύριος όγκος των πωλήσεων στη Γερμανία. 

Για τους Γερμανούς, η Ελλάδα δεν αποτελεί έναν προορισμό με μικρή διάρκεια παραμονής, καθώς το μεγαλύτερο μέρος τους επιλέγει να μείνει τουλάχιστον για 7-10 νύχτες, ενώ επίσης και η παραμονή για 2 εβδομάδες κερδίζει σε προτίμηση.Τα Δωδεκάνησα κατά κύριο λόγο αλλά και η Κρήτη, συγκεντρώνουν τις προτιμήσεις των Γερμανών, με τα νησιά του Ιονίου να έχουν μικρότερη αλλά σταθερή παρουσία. Δεύτερη προτίμηση ήταν η Ελλάδα και για τους Βρετανούς, μετά την Ισπανία, καταγράφοντας αύξηση κρατήσεων της τάξης του 7,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Στην κορυφή των προτιμήσεων των Βρετανών που επισκέφτηκαν την Ελλάδα βρέθηκαν τα πακέτα «all inclusive» αλλά και αυτά με πλήρη διατροφή, πακέτα με αρκετά υψηλή μέση τιμή, ενώ και η μέση διαμονή τους ανέρχεται στις 7 νύχτες.

 

Ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων το 2016 Vs το 2017 (γερμανική αγορά):

 

Η σταθερά ανοδική πορεία της οικονομίας της Γερμανίας είναι ένας από τους παράγοντες που έχουν συμβάλει στην αύξηση των κρατήσεων, με τους μακρινούς προορισμούς, ειδικότερα στην Αφρικανική ήπειρο, να σημειώνουν σημαντική άνοδο.

Επίσης, η δρομολόγηση των διαδικασιών εξόδου του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση και η ηρεμία που επανήλθε μετά τις αναταράξεις του δημοψηφίσματος, ενίσχυσαν την διάθεση των Βρετανών για καλοκαιρινές διακοπές, με την Μεσόγειο να συγκεντρώνει μεγάλο μέρος των κρατήσεων.Όσον αφορά τους υπόλοιπους προορισμούς, στη γερμανική αγορά, θετική εικόνα παρουσιάζει επίσης η Κροατία, ενώ οι χώρες της Βορείου Αφρικής, Αίγυπτος και Τυνησία, έχουν σταθερή ανάκαμψη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. 

Η διαρκής άνοδος στις πωλήσεις τουριστικών πακέτων για την Ισπανία τα τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με την αύξηση της τιμής αγοράς τους για δημοφιλείς προορισμούς, όπως τα Κανάρια και οι Βαλεαρίδες, είχαν σαν αποτέλεσμα μια ελαφρώς αρνητική τάση στις κρατήσεις του 2017. Τέλος, οι τρομοκρατικές ενέργειες που σημειώθηκαν στην Τουρκία τους προηγούμενους μήνες και η ύφεση που παρατηρείται στις διεθνείς σχέσεις των δυο χωρών, οδήγησαν τους Γερμανούς τουρίστες να αναζητήσουν άλλους προορισμούς για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Στη βρετανική αγορά, η Κύπρος, η Πορτογαλία και η Κροατία σημείωσαν άνοδο στις πωλήσεις τουριστικών πακέτων, με την Τουρκία να συνεχίζει την πτωτική της πορεία.

 

Tags
Back to top button