Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στις 3 ώρες και 20 λεπτά από τα τέλη του 2020 το Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Μέσα στον επόμενο μήνα θα μπορείτε να κάνετε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε μόλις 4 ώρες με το τραίνο. Μία νέα αμαξοστοιχία θα... σπάσει τα ρεκόρ, ενώ αργότερα θα προστεθούν πέντε ακόμη νέα τραίνα. Από το δεύτερο εξάμηνο του 2020 θα «τρέξει» πλήρως το νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης και το ταξίδι θα γίνεται σε περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά.

Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να δοθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η διπλή ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ώστε το νέο γρήγορο δρομολόγιο να ξεκινήσει στις αρχές Μαΐου. Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, στο περιθώριο του συνεδρίου «Η Θεσσαλονίκη πύλη ανάπτυξης για την Ευρώπη και τη Μεσόγειο» που διοργανώνει η ελληνική επιτροπή του Διεθνούς Επιμελητηρίου.

Όπως είπε, το δρομολόγιο μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2020 θα διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες και αρχικά θα εκτελείται από μία νέα αμαξοστοιχία, ενώ στην πλήρη ολοκλήρωσή του θα τοποθετηθούν πέντε νέα τρένα.

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα γίνεται από το λεγόμενο «ασημένιο βέλος» που έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Σεπτέμβριο και εντυπωσίασε τους πάντες!

Στόχος οι 3 ώρες και 20 λεπτά!

Σύμφωνα με τον κ. Τσαλίδη, μετά το β’ εξάμηνο του 2020 θα έχουν εγκατασταθεί τα απαραίτητα συστήματα, όπως η σηματοδότηση, η τηλεδιοίκηση και το σύστημα ασφάλειας, ώστε να μειωθεί ο χρόνος ακόμη περισσότερο στις 3 ώρες και 20 λεπτά. Όπως ανέφερε, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ακολουθήσει μία τιμολογιακή πολιτική τέτοια, που θα επιτρέψει στο συγκεκριμένο δρομολόγιο να είναι ανταγωνιστικό προς το αεροπλάνο.

Ακόμη, ο κ. Τσαλίδης είπε ότι η εταιρεία υλοποιεί, στο πλαίσιο του πενταετούς επιχειρησιακού της σχεδίου, πρόγραμμα εκατοντάδων προσλήψεων προσωπικού στο κομμάτι των μεταφορών, ενώ ήδη φέτος πραγματοποίησε 72 προσλήψεις.

Εξάλλου, τόνισε πως η Θεσσαλονίκη είναι πύλη της βαλκανικής ενδοχώρας και της νοτιοανατολικής Ευρώπης. «Γίνεται ένα hub από το οποίο θα περνούν εμπορεύματα από όλες τις όμορες χώρες και όταν ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική διασύνδεση Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Αλεξανδρούπολης μέχρι τη Βουλγαρία και ίσως τη Ρουμανία, θα γίνει αυτό που αποκαλείται σήμερα πρωτεύουσα των Βαλκανίων», επεσήμανε.

Πηγή: voria.gr

Tags
Back to top button