Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Τον Νοέμβριο το νωρίτερο η ολοκλήρωση της παραχώρησης του ΟΛΘ

Τέλη Οκτωβρίου-Αρχές Νοεμβρίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η παραχώρηση του 67% της ΟΛΘ ΑΕ στην πλειοδότρια εταιρεία. Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr η συμφωνία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2017 και να έχει εγκατασταθεί ο πλειοδότης.

Οι αισιόδοξοι είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι θα λήξει η υπόθεση αρχές Νοεμβρίου με τους πιο συντηρητικούς να συμπληρώνουν το….νωρίτερο.

Υπάρχει ακόμη δρόμος μπροστά για να σχηματιστεί ολόκληρη η εικόνα. Οι τρεις εταιρεέις που κατέθεσαν προσφορά είναι ως γνωστόν, η P&O Steam Navigation Company, θυγατρική της DP World (DPW) της Dubai Port, το σχήμα Deutsche Invest Equity Partners (DIEP), Belterra Investments LTD συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη και Terminal Link SAS και η φιλιππινεζικο-αμερικανικών συμφερόντων International Container Terminal Services (ICTS),

Από δω και πέρα η διαδικασία χωρίζεται σε τρεις κύκλους και έχει ως εξής:

- Αυτή την εβδομάδα θα γίνουν οι έλεγχοι πληρότητας των νομικών φακέλων και της εγγυητικής επιστολής που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενοι.

-Στη συνέχεια θα σταλούν εγγράφως στις εταιρείες θέματα αποκατάστασης νομικών ζητημάτων ήτοι συμπληρωματικά έγγραφα ή διευκρινίσεις. Το χρονικό περιθώριο που θα έχουν για να απαντήσουν οι εταιρείες είναι πέντε ημέρες.

-Ακολουθεί το άνοιγμα των προσφορών. Σε αυτό το σημείο της διαδικασίας υπάρχουν τρεις τρόποι αλλά ακόμη δεν έχει αποφασισθεί ποιος θα ακολουθηθεί. Ειδικότερα:

1) Άνοιγμα προσφορών ενώπιον του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ

2) Άνοιγμα ενώπιον Επιτροπής και των μελλών του ΔΣ

3) Άνοιγμα δημοσίως ενώπιον και των ενδιαφερόμενων εταιρειών.

Παράλληλα θα ανοιχθούν και οι φάκελοι των δύο αποτιμητών που έχουν αναλάβει τον ρόλο αυτό.

Β’ Κύκλος

Στον β’ κύκλο της διαδικασίας θα κληθούν ο πρώτος και ο δεύτερος σε ύψος προσφορών. Μπορεί να κληθεί και ο τρίτος εφόσον η προσφορά του είναι το 80% και πάνω της προσφοράς του δεύτερου πλειοδότη. Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr από την αγορά θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι θα περάσουν στον δεύτερο κύκλο και οι τρεις. Εκεί θα υπάρχουν νέες προσφορές αφού βάσει της προκήρυξης όποιος περνάει στον επόμενο γύρο θα πρέπει να κάνει καλύτερη προσφορά από την προηγούμενη δική του «έστω και για ένα ευρώ παραπάνω».

Γ’ Κύκλος

Στον τρίτο κύκλο θα περάσουν ένας ή μπορεί και ο δεύτερος σε ύψος προσφοράς. Για να περάσει όμως ο δεύτερος θα πρέπει η προσφορά του να μην έχει διαφορά μεγαλύτερη από το 10% σε σχέση με εκείνη του πρώτου. Στη φάση αυτή θα βγει ο «νικητής» της διαδικασίας.

Ακολουθεί η κατακύρωση της συμφωνίας παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και την Επιτροπή Ανταγωνισμού και μετά πάει προς ψήφιση στη Βουλή.

Πηγή: newmoney.gr 

Tags
Back to top button