Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Το πρώτο παράκτιο τάνκερ με καύσιμο μεθανόλης είναι Ιαπωνικό και φέρνει την καινοτομία στις θαλάσσιες μεταφορές (Βίντεο)

Ένα νεότευκτο παράκτιο δεξαμενόπλοιο δρομολογεί η MOL, το πρώτο της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου με καύσιμό του τη μεθανόλη.

Η MOL Coastal Shipping, μια εταιρεία του ομίλου της ιαπωνικής ναυτιλιακής εταιρείας Mitsui OSK Lines (MOL), δρομολόγησε και ονόμασε το πρώτο παράκτιο δεξαμενόπλοιο της Ιαπωνίας με καύσιμο μεθανόλη.

Η τελετή δρομολόγησης και ονοματοδοσίας ενός νεότευκτου παράκτιου δεξαμενόπλοιου, το οποίο ανήκει από κοινού στις εταιρείες MOL Coastal Shipping, Tabuchi Kaiun και Niihama Kaiun Kabushiki Kaisha, πραγματοποιήθηκε στις 3 Ιουλίου στην Kanasashi Heavy Industries.

Το πλοίο με την ονομασία Daiichi Meta Maru θα μεταφέρει φορτίο μεθανόλης για λογαριασμό της Mitsubishi Corporation.

Το μήκους 65,5 μέτρων Daiichi Meta Maru είναι το πρώτο εγχώριο παράκτιο δεξαμενόπλοιο της Ιαπωνίας που χρησιμοποιεί καύσιμο μεθανόλης. Επιπλέον, είναι εξοπλισμένο με συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας, λειτουργική υποστήριξη και αυτοματοποιημένα συστήματα χειρισμού φορτίου.

Ο Όμιλος MOL έχει δεσμευτεί να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των θαλάσσιων μεταφορών και αυτό το νέο δεξαμενόπλοιο αποτελεί κρίσιμο μέρος αυτής της προσπάθειας.

Η μεθανόλη ως καύσιμο πλοίων κερδίζει έλξη παγκοσμίως, με περίπου 130 μεγάλα λιμάνια ικανά να την προμηθεύουν και να την ανεφοδιάζουν. Επιπλέον, η χρήση της ηλεκτρονικής μεθανόλης και της βιομεθανόλης, που προέρχονται από μη ορυκτές πηγές ενέργειας και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Προγραμματισμένο για παράδοση τον Δεκέμβριο του 2024, το Daiichi Meta Maru αντιπροσωπεύει μια προνοητική προσέγγιση στη ναυτιλιακή βιομηχανία, ευθυγραμμισμένη με τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας. Η επένδυση του Ομίλου MOL σε μια τέτοια πρωτοποριακή τεχνολογία υπογραμμίζει τη δέσμευσή τους για περιβαλλοντική διαχείριση και καινοτομία στις θαλάσσιες μεταφορές. Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση να υιοθετήσει πιο πράσινες πρακτικές, η εισαγωγή πλοίων με μεθανόλη όπως το Daiichi Meta Maru είναι μια πολλά υποσχόμενη εξέλιξη προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Tags
Back to top button