Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Το Pinterest αύξησε τους μηνιαίους χρήστες αλλά και τις ζημιές του

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Pinterest ανακοίνωσε ότι στο τρίτο τρίμηνο του 2019 είχε 322 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες, παρουσιάζοντας αύξηση 28% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.

Από την άλλη,όμως, οι καθαρές ζημιές του έφθασαν τα 124,7 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά πολύ σε σχέση με πριν ένα έτος (18,9 εκατ. δολ.), καθώς οι δαπάνες του σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 413,4 εκατ. δολάρια. Συνεπώς η μεγέθυνση της βάσης των χρηστών του αποδείχθηκε μάλλον «ακριβή» υπόθεση, καθώς έγινε με μεγάλο τίμημα.

Τα έσοδα του φετινού τρίτου τριμήνου έφθασαν στα 280 εκατ. δολ., εμφανίζοντας άνοδο 47% έναντι του τρίτου τριμήνου του 2018. Οι μετοχές της εταιρείας, η οποία είχε εισαχθεί στο αμερικανικό χρηματιστήριο φέτος τον Απρίλιο, κινήθηκαν έντονα πτωτικά, ενώ οι αναλυτές της Γουόλ Στριτ έδειξαν απογοήτευση, καθώς ανέμεναν καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.

Η Pinterest, από την πλευρά της, ανέφερε ότι αναζητά περισσότερα διαφημιστικά έσοδα, κάτι που θα αποδώσει καρπούς στο μέλλον. Το δίκτυο «γεννά» έσοδα από διαφημίσεις που βάζει ανάμεσα στις αναρτήσεις των χρηστών του (κυρίως γυναικών), που συνήθως αφορούν ιδέες για ρούχα, διακόσμηση κ.

Tags
Back to top button