Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Το Πακιστάν εγκαινιάζει την παραγωγή JF-17 Block III Jets

Το Πακιστάν ξεκίνησε την τοπική παραγωγή μαχητικών αεροσκαφών JF-17 Block III, την πιο προηγμένη παραλλαγή του JF-17 που ανέπτυξε μαζί με την Κίνα

«Η παραγωγή του JF-17 Block-3 στην χώρα ξεκίνησε επίσημα από τον αρχηγό του στρατού, Μουτζαχάντ Ανουράν Χαν», ανακοίνωσε η Πολεμική Αεροπορία του Πακιστάν στις 30 Δεκεμβρίου.

Στην ίδια περίσταση έγινε επίσης η παρουσίαση αεροσκαφών JF-17B δύο θέσεων για την Πολεμική Αεροπορία του Πακιστάν (PAF). Η PAC Kamra παρουσίασε την πρώτη παρτίδα οκτώ διπλών θέσεων αεροσκαφών JF-17 στις 27 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στο Πακιστάν, H.E. Κ. Νονγκ Ρονγκ. Τόνισε το JF-17 ως ένα λαμπρό παράδειγμα συνεργασίας μεταξύ δύο χωρών τις τελευταίες δύο δεκαετίες για μια κοινή επιχείρηση από το σχέδιο για την επιτυχή υλοποίηση. Διαβεβαίωσε τη συνεχιζόμενη υποστήριξη της Κίνας για συνεχιζόμενες και μελλοντικές κοινοπραξίες σε όλους τους τομείς.

Το νέο Block III περιλαμβάνει ένα ενεργό ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης (AESA), ένα σύστημα στόχευσης, μια προηγμένη ομάδα στόχευσης, συνδέσεις δεδομένων και όπλα οπτικής εμβέλειας.

Τον Ιούλιο, η Ρωσία επιβεβαίωσε ότι εργάζεται σε έναν νέο κινητήρα, το RD-93MA, το οποίο είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του RD-93 που χρησιμοποιείται στο JF-17. Αυτός ο κινητήρας μπορεί να παράγει μέγιστη ώση 9.300 kgf, περισσότερο σε σύγκριση με τη μέγιστη ώθηση RD-93 των 8,300 kgf. Δεν είναι ακόμη σαφές εάν αυτός ο κινητήρας θα είναι στο JF-17.

 

Ραντάρ KLJ-7A AESA για JF-17 Block III

 

Η PAF επέλεξε το ραντάρ KLJ-7A ενεργης ηλεκτρονικά σαρωμένης συστοιχίας (AESA) για το JF-17 Block-III, ανέφεραν ανεπιβεβαίωτες αναφορές στις αρχές του 2020.

Τέλος η τουρκική εταιρεία Aselsan υπέγραψε συμβόλαιο 24,9 εκατομμυρίων δολαρίων με το Πακιστάν το 2017 για την ενσωμάτωση του συστήματος ASELPOD Electro Optical Targeting στα μαχητικά αεροσκάφη JF-17. Ενώ λέγεται ότι χρησιμοποιούνται στο JF-17 Block II, δεν επιβεβαιώνεται εάν θα χρησιμοποιηθούν και στο Block III.

Η PAF έχει επίσης την επιλογή των κινεζικών ομάδων στόχευσης - WMD-7 και OC2. Δεν είναι γνωστό εάν αυτά έχουν ανώτερα χαρακτηριστικά έναντι του ASELPOD. Νωρίτερα, το Πακιστάν προσπάθησε ανεπιτυχώς να αποκτήσει το pod στόχευσης Damocles από τη Γαλλία. Ωστόσο, με την έλευση της ομάδας στόχευσης Talios στο ινδικό Rafale, που θεωρείται πιο προχωρημένο από το Damocles, απομένει να δούμε την ανταπόκριση της PAF σχετικά με το σύστημα στόχευσης που πρέπει να τεθεί στο JF-17 Block III.

Tags
Back to top button