Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Tο μπάνιο «αβοκάντο» από τα 70s είναι η νέα τάση στα σπίτια

Άγριο φασκόμηλο, λεμόνι, ροδάκινο, σορμπέ, μέντα και αβοκάντο. Όχι, δεν πρόκειται να μιλήσουμε για φρουτοσαλάτες, αλλά, για μερικές από τις ξεχασμένες δημοφιλείς αποχρώσεις των λουτρών των 70s. Καθώς οι μόδες κάνουν κύκλο και επανέρχονται, οι νέοι βρίσκονται σε μια διαρκή αναζήτηση τάσεων, επιστρέφοντας συχνά στο παρελθόν. 

Οι πολύχρωμες σουίτες εξαφανίστηκαν από τα σπίτια όταν τα λευκά και τα μινιμαλιστικά σχέδια, κυριάρχησαν τη δεκαετία του 1990. Αλλά τα μπάνια στο χρώμα του αβοκάντο επιστρέφουν, με τους Gen Z και οι millennials να αγαπούν την τάση.

Στεγαστική κρίση: Πόσο δυσκολεύονται οι Έλληνες να νοικιάσουν σπίτι;

Περίπου το 30% των ιδιοκτητών σπιτιού μεταξύ 18 και 34 ετών λένε ότι θα διάλεγαν πράσινο - με αποχρώσεις αβοκάντο ιδιαίτερα - εάν τους δοθεί η ευκαιρία να αναβαθμίσουν το μπάνιο τους, αναφέρει έκθεση του λιανοπωλητή DIY Wickes.

Και οι προμηθευτές έχουν παρατηρήσει αυξημένο ενδιαφέρον, πρωτόγνωρο πριν από μια δεκαετία. Ο Sam Powell, ιδρυτής του προμηθευτή ρετρό μπάνιου Brokenbog και της Bold Bathroom Company, είπε ότι υπήρξε αύξηση του ενδιαφέροντος για κομμάτια σε αποχρώσεις αβοκάντο. «Το κοραλί ροζ είναι πολύ δημοφιλές και το αβοκάντο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές», είπε.

Το δημοσίευμα του Guardian αναδεικνύει τη νέα αυτή μόδα με τις ρετρό ρίζες, τονίζοντας ότι η ανανεωμένη αγάπη για το χρώμα του αβοκάντο θα μπορούσε να αποδοθεί στο ότι «η δεκαετία του '70 επιστρέφει στην τάση» και στην αυξανόμενη εκτίμηση του πράσινου ως ουδέτερου χρώματος, δήλωσε η Annie Sloan, ειδική στα χρώματα και τις βαφές και ιδρύτρια της Chalk Paint. «Από το σκούρο σμαραγδί μέχρι το απαλό φασκόμηλο, βλέπουμε πράσινο παντού, από τους τοίχους μέχρι τις κουζίνες, τα έπιπλα και τα μπάνια».

Αλλά η αναβίωση στο χρώμα του αβοκάντο δεν είναι δημοφιλής σε όλους. Λιγότεροι από ένας στους 20 ανθρώπους άνω των 55 – όσοι έζησαν τα χρόνια του αβοκάντο – είπαν ότι θα το διάλεγαν.

Στη δεκαετία του 1970, εκατοντάδες χιλιάδες σπίτια σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο είχαν μια πράσινη σουίτα με αβοκάντο. Έσβησε από το ενδιαφέρον στη δεκαετία του '80 και τώρα θα δυσκολευόσουν να βρεις ένα σε ένα τυπικό κατάστημα μπάνιου.

Η Elizabeth Taylor, η διευθύντρια του Discontinued Bathrooms , το οποίο διαθέτει περισσότερα από 90 χρώματα νεροχύτη, τουαλέτες, μπανιέρες και ντους, απηχούσε αυτό το συναίσθημα. «Στους ανθρώπους αρέσει πολύ το παραδοσιακό στυλ art deco, έτσι θέλουν να έχουν ένα παραδοσιακό μπάνιο art deco, αλλά το θέλουν σε ένα από τα φωτεινά, διασκεδαστικά χρώματα», είπε.

«Πάντα πίστευα ότι υπήρχε πιθανότητα, γιατί όταν το αβοκάντο ήταν δημοφιλές, πουλούσε πολύ περισσότερο από όλα τα άλλα χρώματα που έφτιαχναν εκείνη την εποχή μαζί. Και νομίζω ότι έχει έναν ωραίο, ηρεμιστικό και πολύ φυσικό τόνο. Πάντα λένε ότι τα πράγματα επιστρέφουν. Περιμέναμε 40 χρόνια για να επανέλθει αυτό».

Tags
Back to top button