Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Το facebook... άλλαξε - Δείτε το νέο λογότυπο του κοινωνικού δικτύου (φώτο)

Ξεχάστε το Facebook, ήρθε η ώρα να γνωρίσετε το FACEBOOK! Την ώρα που ο κολοσσός κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται αντιμέτωπος με νέες έρευνες στις ΗΠΑ και πρόστιμα για το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, οι υπεύθυνοι αποφάσισαν πως έχει έρθει η ώρα για… λίφτινγκ στο λογότυπο της εταιρείας.

Έτσι, τη Δευτέρα το κοινωνικό δίκτυο αποκάλυψε το νέο του λογότυπο μετά από rebranding.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το νέο λογότυπο θα αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του στις διάφορες υπηρεσίες του κολοσσού μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Οι υπηρεσίες Instagram και Whatsapp, που ανήκουν στο Facebook, θα ενημερώνουν τους χρήστες ότι είναι θυγατρικές εταιρίες.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία στο επίσημο blog της, οι σχεδιαστές του λογότυπου είχαν στο μυαλό τους «την καθαρότητα και την ειλικρίνεια» την ώρα του σχεδιασμού ενώ χρησιμοποιήθηκαν «εναρμονισμένα κεφαλαία γράμματα».

Την ίδια ώρα, όπως ανακοινώθηκε, το FACEBOOK θα χρησιμοποιεί πλέον «δυναμικά χρώματα», με το λογότυπο να «αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον του».
 

«Οι χρήστες πρέπει να ξέρουν ποιες εταιρείες φτιάχνουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν» γράφει ο Αντόνιο Λούτσιο, υπεύθυνος μάρκετινγκ του κολοσσού.

Ο Λούτσιο δήλωσε στο Bloomberg ότι υπήρξε η σκέψη να αλλάξει το όνομα της «μαμάς εταιρείας», αλλά τελικώς αποφασίστηκε πως κάτι τέτοιο μπορεί να έκανε τους χρήστες να πιστέψουν πως η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της.

Tags
Back to top button