Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το δέμα που στέλνει η Ελληνίδα μάνα στο ξενιτεμένο της παιδί περιέχει...

Μπορεί οι εποχές να αλλάζουν, αλλά το ταπεράκι µε το φαγητό που στέλνει η μαμά στο παιδί της που ζει στο εξωτερικό είναι μία ελληνική παράδοση που δείχνει να κρατάει γερά.

Αυτό είναι το βασικό συµπέρασμα της έρευνας που διενήργησε η διαδικτυακή πλατφόρμα Eurosender Ltd για τα πακέτα που έστειλαν οι Έλληνες στο εξωτερικό, αλλά και αυτά που έλαβαν, τη χρονιά που φεύγει. Σύμφωνα µε το τµήµα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας, περισσότερα από ένα στα πέντε πακέτα που έστειλαν οι Έλληνες περιείχαν διάφορα είδη τροφίμων και κυρίως ελαιόλαδο, μέλι, κουλουράκια, λικέρ μελομακάρονα αλλά και Nescafe.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μια εξαιρετικά συνηθισμένη ερώτηση που έκαναν οι πελάτες στους συνεργάτες της εταιρείας ήταν αν μπορούν να στείλουν νωπό κρέας στο εξωτερικό.

Πάντως, τα φαγητά και τα ποτά δεν ήταν στην πρώτη θέση των ειδών που μετέφερε η εταιρεία από και προς την Ελλάδα, αφού τα περισσότερα δέματα περιείχαν ρούχα και παπούτσια.

Σύμφωνα µε τα στοιχεία της έρευνας, την οποία η εταιρεία διενήργησε µε ερωτηµατολόγια, ένα ποσοστό λίγο κάτω από 20% έστειλε είδη σπιτιού κάθε μεγέθους, από μπολ έως στρώματα, χαλιά και κουρτίνες, ενώ αξιοσημείωτο ήταν το ποσοστό των αποστολών βιβλίων, εφημερίδων και περιοδικών.

Τέλος, το 5% των δεμάτων περιείχε εξαρτήματα αυτοκινήτου. Σε ό,τι αφορά τις χώρες της Ευρώπης µε τις περισσότερες παραλαβές και παραδόσεις από την Ελλάδα, την πρώτη θέση κατέλαβε η Γερμανία µε μικρή διαφορά από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Από τις ερωτήσεις των πελατών προέκυψε έντονο ενδιαφέρον για αποστολές δεμάτων σε σκάφη. Η διαδικτυακή πλατφόρμα Eurosender Ltd κάνει αποστολές πόρτα-πόρτα δεμάτων, φορτίων και παλετών σε όλη την Ευρώπη, για καταναλωτές και µικρομεσαίες επιχειρήσεις και συνεργάζεται µε τις μεγαλύτερες εταιρείες courier.

Ιδρύθηκε πριν από τέσσερα χρόνια, έχει την έδρα της στο Λονδίνο και δραστηριοποιείται σε 33 χώρες της Ευρώπης. Το 2018 η εταιρεία κατέγραψε στην Ελλάδα αύξηση 97% στις πωλήσεις της. Από τον Νοέμβριο του 2017 η επισκεψιμότητα στο site της Eurosender αυξήθηκε κατά 173%, ενώ από το 2016 η πλατφόρμα online αποστολών έχει σημειώσει αύξηση πωλήσεων κατά 166%. Βάσει προβλέψεων, οι πωλήσεις αναμένεται να σημειώσουν ανάπτυξη μεγαλύτερη του 150% μέσα στο 2019.

Tags
Back to top button