Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Το Burger King φέρνει «φιλικά» στο κλίμα burger για να καθησυχάσει τους ακτιβιστές 

Το Burger King στοχεύει να καταπολεμήσει αυτό που αποκαλεί «ανθρωπογενή κλιματική αλλαγή» αλλάζοντας τη διατροφή των αγελάδων που αγοράζει για το βόειο κρέας.

Η γνωστή αλυσίδα ταχυφαγείων λέει ότι έχει εξισορροπήσει τη διατροφή ορισμένων από τις αγελάδες προσθέτοντας λεμονόχορτο. Με αυτόν τον τρόπο, το Burger King πιστεύει ότι μπορεί να μειώσει τις καθημερινές εκπομπές μεθανίου μιας αγελάδας κατά περίπου 33%. Οι εκπομπές μεθανίου θεωρούνται από ορισμένα άτομα, think tank και ομάδες ειδικών συμφερόντων ότι συμβάλλουν σημαντικά στην ανθρωπογενή κλιματική αλλαγή.

Ο Marc Morano, ένας σκεπτικιστής περίτης καταστροφικής ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής, λέει ότι αυτό είναι ανόητο. "Προσπαθούν να απευθύνουν έκκληση στους ακτιβιστές του κλίματος, στους ακτιβιστές της νεολαίας, να δημιουργήσουν περισσότερες επιχειρήσεις", λέει ο Morano στο OneNewsNow. "Δεν νομίζω ότι το μάρκετινγκ τους θα λειτουργήσει, επειδή όταν οι άνθρωποι σκέφτονται αγελάδες, δεν θέλουν να σκεφτούν τις αγελάδες που εκπέμπουν αέρια. Και επίσης, όταν οι άνθρωποι σκέφτονται να τρώνε φαγητό, θέλουν να φάνε κάτι που έχει την καλύτερη γεύση όχι κάτι που είναι δείχνει αρετή στο ευρύ κοινό."

Σχετική διαφήμιση από το Burger King

 

Tags
Back to top button