Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Το απόλυτο «χάος» στην after sales εξυπηρέτηση καταγγέλλουν πελάτες της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers

Το απόλυτο «χάος» στην after sales εξυπηρέτηση καταγγέλλουν πελάτες της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers. Σε μια περίοδο που ο επαγγελματισμός πρέπει να «χτυπάει» κόκκινο, η εταιρεία σύμφωνα με καταγγελίες έχει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια... «χάνοντας» μαζί και τις συσκευές των πελατών που τόλμησαν και τις έστειλαν στο service εν μέσω κορωνοϊού.

Πιο συγκεκριμένα πελάτισσα καταγγέλλει:

«Αγόρασα το 2018 laptop από την εταιρεία ΠΛΑΙΣΙΟ Computers στο ΑΦΜ της εταιρείας μου. Το 2020 χρειάστηκε να το στείλω για επισκευή. Το laptop το πήγε υπάλληλος της εταιρείας, το παρέδωσε στο κατάστημα Γλυφάδας και η εταιρεία θεώρησε φυσιολογικό το laptop να περαστεί στο όνομα του ανθρώπου που απλά το μετέφερε... και είχαν γράψει και λάθος το όνομα του! Το παραλαμβάνω με λυμένο το πρόβλημα του προσωρινά. Εν μέσω lockdown στέλνω ξανά το laptop με κούριερ στα κεντρικά στον Ασπρόπυργο, ενημερώνοντας αναλυτικά σε ποιο όνομα έγινε η αγορά μαζί με το ΑΦΜ της εταιρείας όπως επίσης και με τα προσωπικά μου στοιχεία! Ψάχνοντας μετά από μέρες για το τι γίνεται με την πορεία επισκευής του, «πέφτω» σε υπαλλήλους που προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους! Σε κανένα από τα προσωπικά μου στοιχεία δεν βρίσκουν τον υπολογιστή... αλλά το βρίσκουν στο όνομα (το λάθος κιόλας γραμμένο όνομα) ενός ανθρώπου που κάποια στιγμή το είχε πάει στο service! Με θράσος κιόλας ζητούν το τιμολόγιο αγοράς, τους λες το ΑΦΜ και σου λένε όχι... δεν υπάρχει! Είναι κρίμα να χτίζετε ένα όνομα, να γεμίζετε τις οθόνες μας με διαφημίσεις και τα βασικά της εξυπηρέτησης after sales να τα αγνοείτε».

Tags
Back to top button