Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Το Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό επιταχύνει την παραγωγή υποβρυχίων κλάσης Virginia

Αν και πολλά από τα επερχόμενα προγράμματα του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν κάποιες αρκετά σοβαρές καθυστερήσεις, η  ομάδα υποβρυχίων κλάσης  Virginia της υπηρεσίας φαίνεται να λαμβάνει μια πολύ αναγκαία ώθηση στο χρονοδιάγραμμα παραγωγής της. Σύμφωνα με λεπτομέρειες που δημοσίευσε πρόσφατα η Υπηρεσία Αμυντικής Λογιστικής του Πενταγώνου, έξι μικρές επιχειρήσεις έχουν αναλάβει και έχουν συνάψει συμβάσεις για την επιτάχυνση της παραγωγής αυτών των πυρηνοκίνητων υποβρυχίων επίθεσης. Στο πλαίσιο της Σύμβασης Προώθησης Ναυτικών Προμηθειών (MAAC), οι Atlantic Diving Supply, ASRC Federal, Culmen International, SupplyCore, Fairwinds Technologies και S&K Aerospace θα υποστηρίξουν την προμήθεια  υποβρυχίων Virginia από την υπηρεσία  . Η σύμβαση περιλαμβάνει πέντε μονοετείς επιλογές, η καθεμία αξίας μεταξύ 1 δισεκατομμυρίου και 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Υπάρχουν σημαντικά μεγάλοι χρόνοι παράδοσης που αντιμετωπίζει το Ναυτικό... αυτό το συμβασιούχο όχημα βελτιστοποιεί και μειώνει τον διοικητικό χρόνο παράδοσης... αξιοποιεί καινοτόμες μεθόδους για να φέρει τα αντικείμενα σε άμεση σύμβαση», δήλωσε η Αναπληρώτρια Διευθύντρια του DLA Maritime Mechanicsburg, Elizabeth Allen,  σχετικά με το MAAC. Λαμβάνοντας υπόψη την κλιμάκωση των γεωπολιτικών εντάσεων στη Μαύρη Θάλασσα, την Ερυθρά Θάλασσα και τη Νότια Σινική Θάλασσα, η διατήρηση ενός ανώτερου υποβρυχίου στόλου θα πρέπει να παραμείνει προτεραιότητα για τον αμερικανικό στρατό. Σχεδιασμένο για ένα ευρύ φάσμα αποστολών τόσο σε παράκτιες όσο και σε ανοιχτές θάλασσες, η  κλάση Virginia  (SSN-774) της υπηρεσίας παρέμεινε ο ακρογωνιαίος λίθος του Ναυτικού για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα.

Μια επισκόπηση των υποβρυχίων κλάσης Virginia

Προερχόμενα από τη Μελέτη Centurion του Ναυτικού, τα  υποβρύχια της Βιρτζίνια  σχεδιάστηκαν για να αντικαταστήσουν τελικά τα  πλοία κλάσης Los Angeles . Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η ανάπτυξη αυτής της νέας κατηγορίας υποβρυχίων ταχείας επίθεσης βρισκόταν σε εξέλιξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κατασκευαστές βασίστηκαν στην τεχνολογία τρισδιάστατης απεικόνισης για τον σχεδιασμό των  σκαφών της Βιρτζίνια  για πρώτη φορά. Αποτελούμενη από μηχανική με τη βοήθεια υπολογιστή και διαχείριση κύκλου ζωής προϊόντος, αυτή η καινοτόμος διαδικασία αποδείχθηκε αποτελεσματική για την υπηρεσία. Δύο κατασκευαστές, η Newport News Shipbuilding και η Electric Boat (ένα τμήμα της General Dynamics), ήταν οι κινητήριες δυνάμεις πίσω από την  παραγωγή πλοίων κλάσης Βιρτζίνια από την αρχή, καθώς παραμένουν οι μόνες εγκαταστάσεις με δυνατότητα κατασκευής πυρηνοκίνητων υποβρυχίων.

Το ιταλικό Πολεμικό Ναυτικό μεταφέρει 40 παράνομους μετανάστες στην Αλβανία

Tags
Back to top button