Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Τίτλοι τέλους για την Volkswagen; Ετοιμάζεται για χιλιάδες απολύσεις και κλείσιμο εργοστασίων!

Κοσμογονικές είναι οι αλλαγές που δρομολογεί η Volkswagen με την ηγετική ομάδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να ανακοινώνει σήμερα στους επικεφαλής των εργατικών συνδικάτων ότι τερματίζει μια συμφωνία 30 ετών που προστάτευε τους εργαζομένους από απολύσεις.

Η Volkswagen διανύει τη χειρότερη περίοδο της ιστορίας της, ακολουθώντας και την πορεία της γερμανικής οικονομίας, η οποία βρίσκεται στο χείλος της ύφεσης.

Η αυτοκινητοβιομηχανία όπως μεταδίδουν οι New York Times, είχε προειδοποιήσει την προηγούμενη εβδομάδα ότι πρέπει να αναδιαρθρώσει το κύριο εμπορικό της σήμα για να παραμείνει ανταγωνιστική απέναντι στη μειωμένη ζήτηση στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, καθώς και στον αυξημένο ανταγωνισμό από την Κίνα.

Η ρήτρα προστασίας θέσεων εργασίας στη συμφωνία μεταξύ Volkswagen και του συνδικάτου IG Metall, η οποία κάλυπτε εργαζομένους στην αυτοκινητοβιομηχανία και σε άλλους βαρείς κλάδους, ισχύει από το 1994 και προστάτευε τους εργαζομένους από απολύσεις μέχρι το 2029. Η Volkswagen ανέφερε ότι η συμφωνία θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι το τέλος του έτους και ότι απολύσεις θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από τον Ιούνιο του 2025 το νωρίτερο.
 

Τα μέτρα ενδέχεται να περιλαμβάνουν το κλείσιμο ενός ή δύο εργοστασίων συναρμολόγησης στη Γερμανία, κάτι που θα ήταν πρωτόγνωρο για την 87χρονη ιστορία της Volkswagen.

Η εταιρεία δήλωσε ότι η απόφαση να εγκαταλείψει τη συμφωνία που προσέφερε ασφάλεια εργασίας, μαζί με άλλες εργασιακές συμφωνίες, ήταν απαραίτητη για να εξασφαλιστεί το μέλλον της. «Πρέπει να φέρουμε τη Volkswagen σε θέση να μειώσει το κόστος στη Γερμανία σε ανταγωνιστικά επίπεδα, ώστε να επενδύσουμε σε νέες τεχνολογίες και προϊόντα με ίδιους πόρους», δήλωσε ο Γκούναρ Κίλιαν, επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού και εργασιακών σχέσεων στη Volkswagen.

Η Ντανιέλα Καβάλλο, επικεφαλής του εργατικού συμβουλίου της Volkswagen και μέλος του IG Metall, δεσμεύτηκε να πολεμήσει για την υπεράσπιση της συμφωνίας. «Θα προβάλουμε σθεναρή αντίσταση σε αυτήν την ιστορική επίθεση στις θέσεις εργασίας μας», δήλωσε η Καβάλλο.

Επιπλέον, η Volkswagen τερματίζει άλλες συμφωνίες, όπως αυτή που την υποχρέωνε να προσφέρει μόνιμες θέσεις εργασίας σε και μαθητευόμενους στην εταιρεία, καθώς και μια συμφωνία που προσέφερε στους προσωρινούς εργαζόμενους μισθούς πάνω από το πρότυπο της βιομηχανίας.

Σχεδόν οι μισοί από τους 650.000 εργαζόμενους της Volkswagen παγκοσμίως βρίσκονται στη Γερμανία. Η εταιρεία και το συνδικάτο αναμένεται να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για νέα μισθολογική συμφωνία αυτό το φθινόπωρο, με το συνδικάτο να ζητά αύξηση 7% στους μισθούς και να πιέζει για αποτροπή κλεισίματος εργοστασίων.

Η Volkswagen Group, που κατέχει 10 εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των Porsche και Audi, ενημέρωσε επίσης την προηγούμενη εβδομάδα τους ηγέτες του συνδικάτου σε εργοστάσιο των Βρυξελλών ότι δεν σκοπεύει να συνεχίσει την παραγωγή του μοντέλου Q8 εκεί μετά το 2025. Εάν δεν βρεθούν νέα μοντέλα, το εργοστάσιο θα κλείσει και θα χαθούν 3.000 θέσεις εργασίας.

 

 

 

 

Tags
Back to top button