Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Τι θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το 2024;

Δύσκολη αναμένεται να είναι η εξίσωση του Προϋπολογισμού 2024 έναντι της αγοράς αυτοκινήτου καθώς όπως διακρίνεται και στο προσχέδιό του η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών εκτιμά ότι θα εισπράξει περισσότερα έσοδα από τον κλάδο, σύμφωνα με το www.carandmotor.g.

Βέβαια τα επιπλέον έσοδα θα καλεστούν να τα καταθέσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων αλλά και εισαγωγικές και εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου με ότι και αν σημαίνει αυτό για τις τιμές λιανικής οι οποίες εξακολουθούν να πιέζονται για περαιτέρω άνοδο από τα εργοστάσια παραγωγής.

Το προσχέδιο του Προϋπολογισμού μπορεί να μη εξειδικεύει τα έσοδα ανά κωδικό ωστόσο η γενική εικόνα παραπέμπει σε αύξηση της ρευστότητας των κρατικών ταμείων.

Ειδικότερα τα έσοδα από φόρους αναμένεται να ανέλθουν στο ύψος των 62,901 δισ. ευρώ αυξημένα κατά 1,576 δισ. ευρώ ή 2,6% έναντι του 2023, κυρίως λόγω της προβλεπόμενης μεγέθυνσης της οικονομίας, όπως αντικατοπτρίζεται στις μακροοικονομικές προβλέψεις. Πιο συγκεκριμένα οι Φόροι επί αγαθών και υπηρεσιών προβλέπεται να ανέλθουν στο ποσό των 35,108 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 1,401 δισ. ευρώ ή 4,2% έναντι του 2023. Ειδικότερα τα έσοδα από ΦΠΑ αναμένεται να ανέλθουν στα 24,271 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 1,147 δισ. ευρώ έναντι του 2023 και οι φόροι κατανάλωσης προβλέπονται στα 7,136 δισ. ευρώ και είναι αυξημένοι κατά 28 εκατ. ευρώ έναντι του 2023.

Από φόρους και δασμούς επί εισαγωγών προβλέπονται έσοδα 399 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 20 εκατ. ευρώ έναντι του 2023.

Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε δύο αυτοκίνητα τα ξημερώματα

Στους λοιπούς τρέχοντες φόρους όπου περιλαμβάνονται και τα Τέλη Κυκλοφορίας οχημάτων και τα διάφορα μη ταξινομημένα φορολογικά έσοδα προβλέπεται επίσης άνοδος καθώς τα έσοδα θα ανέλθουν στο ποσό των 2,391 δισ. ευρώ έναντι 2,345 δισ. ευρώ αυξημένα δηλαδή κατά 46 εκατ. ευρώ.

Ας ελπίσουμε ότι η άνοδος που προβλέπεται στο προσχέδιο του Προϋπολογισμού αφορά μόνο τα μη ταξινομημένα φορολογικά έσοδα και όχι τα Τέλη Κυκλοφορίας καθώς σε διαφορετική περίπτωση εξαιτίας της ανόδου των πωλήσεων οχημάτων με Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας κάτι τέτοιο θα σήμαινε την αύξηση των ποσών στα Τέλη Κυκλοφορίας 2024!

Όσον αφορά στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 δεν υπάρχει καμία απολύτως αναφορά στο προσχέδιο του Προϋπολογισμού 2024 ωστόσο στις Δαπάνες Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) υπάρχει το πρόγραμμα «Ηλεκτροκίνηση - Φορτίζω παντού» για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, με επιδότηση μέρους του κόστους αγοράς, εγκατάστασης και διασύνδεσης στο δίκτυο του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) δημοσίως προσβάσιμων σταθμών ταχείας και υπερταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ.

Tags
Back to top button