Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Τι συνέβη με το νέο ρωσικό μεταγωγικό που συνετρίβη το 2021;

Το Ilyushin Il-112 είναι ένα νέο ρωσικό μεταγωγικό αεροσκάφος, το οποίο σχεδιάστηκε ως ο διάδοχος του An-26. Εκτός από το An-26 σκοπεύεται να αντικαταστήσει και το περιορισμένης παραγωγής An-72. Το πρώτο πρωτότυπο του Ilyushin Il-112 κατασκευάστηκε το 2018 και ξεκίνησε δοκιμές τον ίδιο χρόνο. Η παρθενική του πτήση έγινε το 2019 και το 2021, το μόνο πρωτότυπο συνετρίβει κατά την διάρκεια δοκιμαστικής πτήσης.

Αυτά είναι τα 10 μεγαλύτερα μεταγωγικά αεροσκάφη του κόσμου!

Αναφορές μιλάνε για φωτιά που ξέσπασε σε έναν από τους κινητήρες με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να χάσει τον έλεγχο, να συντριβεί και να σκοτωθεί όλο το πλήρωμα (ατόμων). Μέχρι τότε, το Ilyushin Il-112 είχε εκτελέσει 12 δοκιμαστικές πτήσεις. Εμπειρογνώμονες ανέφεραν πως το αεροσκάφος είχε σοβαρά σχεδιαστικά λάθη. Το πρωτότυπο για παράδειγμα ζύγιζε 3 με 5 τόνους παραπάνω από το βάρος που έπρεπε να ζυγίζει.

Το ποσό αυτό πλησιάζει το συνολικό βάρος φορτίου που μπορούσε να μεταφέρει το αεροσκάφος! Αυτό σημαίνει πως το πρωτότυπο μπορούσε να μεταφέρει μόνο περιορισμένου βάρους φορτίο. Το δεύτερο πρωτότυπο σκοπεύονταν να ζυγίζει 2 τόνους λιγότερο. Ωστόσο, είναι ένα αρκετά δύσκολο εγχείρημα για τους σχεδιαστές να μειώσουν τόσο πολύ το βάρος ενός αεροσκάφους. Το όλο περιστατικό δείχνει πως η ρωσική Ilyushin Design Bureau δεν αποτελεί την αξιόπιστη εταιρεία παραγωγής αεροσκαφών που αποτελούσε παλαιότερα. Σε θέμα επιδόσεων, το Ilyushin Il-112 είναι κατώτερο από το An-26 που σκοπευόταν να αντικαταστήσει. Η παραγωγή του αεροσκάφους βρίσκεται σίγουρα αρκετό καιρό μακριά. 

 

Tags
Back to top button