Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τι κρύβεται στην Κακιά Σκάλα! Οι άγνωστες τρύπες που δεν γνωρίζουν οι οδηγοί που περνούν

Δεκάδες είναι οι οδηγοί που περνούν καθημερινά από την Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, αλλά ελάχιστοι γνωρίζουν ότι διασχίζουν ένα τμήμα που αποτελεί ζώσα μνήμη της γερμανικής κατοχής.

Πρόκειται για τα αθέατα πολυβολεία στο ύψος της Κακιάς Σκάλας που είναι συγκεντρωμένα σε μια απόσταση περίπου 880 μέτρων μεταξύ της παλιάς γραμμής σιδηροδρομικής γραμμής και της παλιάς Εθνικής Οδού, όπως αναφέρει το carandmotor.gr

Το κουβάρι της ιστορίας των πολυβολείων ξετυλίχθηκε σε ένα ενδιαφέρον βίντεο του Up Stories σε συνεργασία με τον Μιχάλη Μίλλερ και τον Γιώργο Τσάκα, Εφ. Υπολοχαγό του Ελληνικού στρατού και ιδρυτή της  ο οποίος έφερε στο φως κάποιες άγνωστες σε πολλούς πτυχές της ιστορίας.

Τα πολυβολεία χτίστηκαν όταν η χώρα κατακτήθηκε από τους Γερμανο-Ιταλούς, μέσω της καταναγκαστικής εργασίας των κατοίκων των Μεγάρων, και είχαν ως στόχο να θωρακίσουν στρατηγικής σημασίας υποδομές, συμπεριλαμβανομένου του σιδηροδρόμου.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το 1941 δεν υπήρχε η παλαιά Ε.Ο., αλλά μόλις μισή λωρίδα δρόμου. Για τη μετακίνηση, λοιπόν, μεταξύ των πόλεων φρόντιζε ο σιδηρόδρομος, ο οποίος διέσχιζε την απόκρημνη περιοχή της Κακιάς Σκάλας.

Με δεδομένο, λοιπόν, ότι στο εν λόγω σημείο ένα σαμποτάζ των Ελλήνων επαναστατών, θα καθιστούσε χρονοβόρο και δύσκολο το έργο αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής, οι Γερμανοί δημιούργησαν αυτά τα πολυβολεία που θα απέκρουαν τις επιθέσεις.

Τέλος, το βίντεο παρέχει εικόνα και μιας μισοκατεστραμμένης γέφυρας, η οποία έπεσε θύμα της καταστροφικής δράσης των Γερμανών. Ειδικότερα, κατά την αποχώρησή τους οι κατακτητές έλαβαν την εντολή να ανατινάξουν τις άνω των 20 μέτρων γέφυρες.

Από Κόρινθο μέχρι Αθήνα, η μεγαλύτερη γέφυρα ήταν ο ισθμός της Κορίνθου, ο οποίος δεν γλίτωσε από το ισοπεδωτικό έργο των Γερμανών.

 

 

 

Tags
Back to top button