Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Τι κάνουν οι Έλληνες όταν είναι στο διαδίκτυο; - Δείτε αναλυτικά την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ

Μια πρόσφατη έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά έδειξε ότι περίπου οκτώ στα 10 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι τους, ποσοστό αυξημένο κατά 2,6% σε σχέση με το 2018.

Τι κάνουν οι Έλληνες όταν είναι στο διαδίκτυο; 

Στην πρώτη θέση, βρίσκεται η αναζήτηση πληροφοριών και υπηρεσιών με ποσοστό που σχεδόν αγγίζει το 89%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η online περιήγηση, η ενημέρωση για ειδήσεις μέσα από ιστοσελίδες, ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά: 87,7%. Στην τρίτη θέση βρίσκονται τα emails αφού 77,9% των Ελλήνων όταν μπαίνει στο διαδίκτυο στέλνει ή λαμβάνει ηλεκτρονικά μηνύματα. Αν και μπορεί να περιμέναμε ότι οι ώρες που περνά κανείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα βρίσκονταν υψηλότερα στη λίστα, έχουν καταφέρει να βρεθούν στην τέταρτη θέση με ποσοστό 74,9%. Συχνότερα επισκέπτεται κανείς το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Η υπόλοιπη λίστα: 

•Μουσική (π.χ. web ραδιόφωνο, You Tube, μουσική συνεχούς ροής (streaming): 72,9%.

•Ανταλλαγή μηνυμάτων με εφαρμογές, όπως Skype, Messenger, Viber, Whats App: 72%.

•Πραγματοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων, με χρήση web κάμερας μέσω του διαδικτύου (Skype, Messenger, Facetime, Viber, Whats App κ.λπ.) : 66,8%.

•Αναζήτηση πληροφοριών υγείας, σχετικά με ασθένειες, διατροφή, κακώσεις, τραύματα, παράγοντες που βελτιώνουν την υγεία κ.λπ. : 65,9%.

•«Ανέβασμα» σε ιστοσελίδα κειμένου, φωτογραφιών, μουσικής, videos, λογισμικού κ.λπ., προκειμένου να τα μοιραστούν με άλλους :46,2%.

•Πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών: 40,3%.

•Αναζήτηση εργασίας ή αποστολή αιτήσεων για εύρεση εργασίας: 17%.

•Αποστολή γνώμης (σε blog, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.ά.) για κοινωνικά ή πολιτικά θέματα: 13,1%.

•Συμμετοχή σε online διαβουλεύσεις ή ψηφοφορίες για κοινωνικά ή πολιτικά θέματα: 3,8%.

•Πώληση αγαθών ή υπηρεσιών μέσω δημοπρασιών, π.χ. μέσω e-Bay: 3,2%.

Tags
Back to top button